Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@23:06:40 GMT

اینترنشنال، محسن چاوشی را هم تحریف کرد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۳۷۲۳

اینترنشنال، محسن چاوشی را هم تحریف کرد

محسن چاووشی در پستی اینستاگرامی به حمایت از مردم خوزستان پرداخت و از مواضع دشمنان تجزیه طلب انتقاد کرد. این پست با تحریف شبکه سعودی اینترنشنال روبه رو شد. خبرگزاری میزان - محسن چاووشی خواننده پاپ ایران ساعاتی قبل در پستی اینستاگرامی ضمن حمایت از مردم خوزستان و بیان مشکلات آن‌ها و درخواست رسیدگی مسوولان به مردم این استان از برخی رسانه‌ها و افراد تجزیه طلب که سعی در بهره برداری سیاسی از این اعتراضات دارند انتقاد کرد و نوشت: «هرچند همیشه هراسم از این بوده که به خاطر جهل و ظلم و اشتباهات عده‌ی قلیلی، جدایی‌طلبان و دشمنان این آب و خاک، از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و ایران را به سمت تجزیه ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باور دارم که توده‌ی مردم و همه‌ی اقلیت‌ها دشمن این جدایی هستند. همان‌هایی که ۸ سال دست در دست هم، نگذاشتند یک وجب از این خاک کم شود، بعد از این هم نخواهند گذاشت که کسی از ایشان سواستفاده کند. تبدیل کردن ندای لب تشنه‌هایِ عدالت‌جو به نجوای فاسد جدایی‌طلبی، جز ظلم بیشتر به این مردم و این سرزمین نیست.»   پس از انتشار این مطلب شبکه سعودی اینترنشنال که در موارد فراوان حمایت خود را از گروهک‌های تروریستی و تجزیه طلب برای به آشوب کشاندن ایران اعلام کرده و در جریان اعتراضات خوزستان نیز به دنبال بهره برداری سیاسی و دامن زدن به اختلافات قومی بوده است با انتشار قسمتی کوتاه از پست اینستاگرامی چاووشی تنها به انتقاد این خواننده از مسوولان پرداخت و هیچ اشاره‌ای به محکوم کردن تجزیه طلبان توسط چاووشی نکرد.   بیشتر بخوانید: محسن چاووشی: تبدیل ندای لب تشنه‌های عدالت‌جو به نجوای فاسد جدایی‌طلبان ظلم به مردم است

انتهای پیام/

برچسب ها: خوزستان محسن چاووشی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خوزستان محسن چاووشی محسن چاووشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مزدوران اینترنشنال برای توجیه اقدامات وحشیانه پلیس آمریکا + فیلم

کارشناس مزدور شبکه اینترنشنال در توجیه خشونت پلیس آمریکا بر خلاف ویدئوهای منتشر شده مدعی می‌شود که تعداد دانشجوهای حامی فلسطین زیاد نیست و پلیس آمریکا این اجازه را داشته که اعمال خشونت کند. در ادامه صحبت‌های او با تصاویری که از اعتراضات در آمریکا منتشر شده را می‌توانید مقایسه کنید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • تلاش مزدوران اینترنشنال برای توجیه اقدامات وحشیانه پلیس آمریکا + فیلم
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • ببینید/ بدرقه حاجیان با نوای «چاوشی‌خوانی»
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • میدان داری مردم و دولت پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • کلیپی از رقص دسته جمعی محسن کیایی، محمد بحرانی، محسن شریفیان (فیلم)
  • ابراز همدردی خبرنگار ایران اینترنشنال با غم و اندوه صهیونیست‌ها
  • ضرورت جریان شناسی تحریف تاریخ ایران
  • ادعای جنجالی ایران‌اینترنشنال؛ سردار علیرضا عسگری کیست و کجا زندگی می‌کند؟