Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@11:41:40 GMT

انتشار محصولات فرهنگی ویژه فضای مجازی با موضوع «غدیر»

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۳۷۴۲

انتشار محصولات فرهنگی ویژه فضای مجازی با موضوع «غدیر»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای قرآن این مرکز به مناسبت بزرگداشت عید سعید غدیر و دهه ولایت محصولاتی را با محور غدیر ویژه شبکه‌های اجتماعی تولید و منتشر می‌کند.

بسته پوسترهای «بگو یاعلی» تعداد ۱۰ پوستر با مضامین (ذکر یاعلی) در مناسبت‌های مختلف زندگی روزمره افراد مختلف جامعه با مشاغل متفاوت است که تصویرهایی از زندگی اجتماعی مردم را نیز نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«غدیریه» تولید ۱۲ پوستر استوری با مضمون خلاصه خطبه غدیر است که از عید سعید قربان تا غدیر هر روز در صفحه اینستاگرام فرهنگسرا استفاده شده است.

«قرآن در غدیر» عنوان پادکست‌هایی است که به بیان فرازهایی از خطبه غدیر اشاره دارد که در آن به قرآن کریم و اهمیت کتاب خدا در کنار عترت پیامبر اکرم صلوات الله علیه اشاره شده است.

علاقمندان برای استفاده از این محصولات می‌توانند به صفحه اینستاگرام فرهنگسرای قرآن به نشانی farhangsara.quran مراجعه نمایند.

کد خبر 5266712 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: قران قرآن کریم قرآن فرهنگسرای قرآن عید غدیر خم قرآن کریم هیات مذهبی غدیر خم سازمان تبلیغات اسلامی جشن عید غدیر ولادت امام هادی ع قرآن شیعه رادیو قرآن مبلغان دینی شبکه قرآن و معارف سیما ماه محرم معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۳۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!

باشگاه پرسپولیس از ۲ بازیکن اسبقش شکایت کرد!

به گزارش فارس، در پی انتشار چند استوری در صفحه شخصی، باشگاه پرسپولیس از ۲ پیشکسوت خود شکایت کرد!

این باشگاه از رضا جباری و سپهر حیدری بابت انتشار مطالبی در صفحه شخصی‌شان شکایت کرده و این دو پیشکسوت باید در این‌باره پاسخگو باشند.

گویا انتشار مطالبی علیه رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس باعث این شکایت شده است!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • شکایت خواننده معروف به پلیس فتا | گرداننده صفحه اینستاگرام دستگیر شد
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی
  • نقض قوانین از طریق دوستیابی مجازی با هوش مصنوعی
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب