Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-28@11:00:02 GMT

طرح تشکیل وزارت ساختمان و شهرسازی اعلام وصول شد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۳۹۹۹

طرح تشکیل وزارت ساختمان و شهرسازی اعلام وصول شد

تین نیوز

 طرح تشکیل وزارت ساختمان، شهرسازی و آمایش سرزمین در جلسه علنی امروز مجلس اعلام وصول شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت، مجتبی یوسفی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 5 مردادماه) مجلس شورای اسلامی، موارد اعلام وصول شده را به شرح زیر قرائت کرد:

- طرح قانون انتزاع بخش ساختمان و شهرسازی از وزارت راه و تشکیل دو وزارتخانه حمل و نقل و وزارت ساختمان، شهرسازی و آمایش سرزمین

- سوال ملی روح الله نجابت نماینده شیراز و زرقان از وزیر راه و شهرسازی درخصوص علت عدم اقدام موثر در زمینه طرح جامع حمل و نقل کشور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی طرح جامع حمل و نقل کشور وزارت ساختمان و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۳۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول ۱۱۰ میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی +فیلم

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه درمورد ابربدهکاران بانکی اتفاق تازه‌ای رخ داده و اکنون تمرکز دولت بر روی ابربدهکاران مالیاتی است، تاکید کرد: تاکنون ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی وصول کردیم.

گروه اقتصاد کلان بازانیوز- سعید ترکاشوند؛ «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه آئین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار بازارنیوز پیرامون لیست به روزرسانی ابربدهکاران بانکی اظهار کرد: در این زمینه اتفاق تازه‌ای که نسبت به سال قبل رخ داده معطوف به ابربدهکاران مالیاتی است. دولت در سال گذشته بالغ بر ۱۱۰ هزار میلیارد تومان نه از شرکت‌های متعارف بلکه فقط از سوی ابربدهکاران مالیاتی درآمد کسب کرده است.


وزیر اقتصاد در پاسخ به این سوال که آیا در لیست ابربدهکاران شرکت‌های زیر مجموعه بانک‌ها هم حضور داشته‌اند یا خیر، گفت: بعضی از خود بانک‌ها تاخیر و یا معوقاتی داشته‌اند، اما مهم عدد ۱۱۰ هزار میلیارد تومانی است که از ابربدهکاران مالیاتی اخذ شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: ابربدهکاران بانکی ، سید احسان خاندوزی ، نظام بانکی ، تسهیلات بانکی ، ابربدهکاری مالیاتی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9Z

دیگر خبرها

  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • تقاضای بررسی لایحه توسعه سواحل مکران اعلام وصول شد
  • وصول ۱۱۰ میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی +فیلم
  • تحمیل فراقانونی کردن سلطنت در قانون اساسی
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود
  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی