Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،‌ «ابراهیم اینانلو» مربی اسبق تیم ملی تیراندازی ایران و  سرمربی تیم ملی اندونزی که برای تماشای مسابقه میکس ۱۰ متر  تفنگ بادی به سالن رفته بود افزود: اندونزی اولین بار سهمیه المپیک تفنگ بادی گرفته، البته شاگردم به دلیل اینکه حد نصاب سه وضعیت را هم زده بود، اجازه پیدا کرد تا در سه وضعیت هم تیر بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ۱۸ ساله است و تیراندازی هنوز خیلی در اندونزی پیشرفت نکرده و نه مدال آسیایی داشته و نه جهانی و نه تورنمنت مهمی را تجربه کرده است، اما از ۲ سال پیش با شروع کارم، اولین سهمیه المپیک اندونزی را به دست آوردیم و سه ماه پیش هم در هند اولین مدال جهانی سه وضعیت زنان را کسب کردیم. این نتایج تلنگری شد و مسوولان ورزش اندونزی تصمیم گرفتند با دید بهتر و بازتر به تیراندازی نگاه کنند.

وی اظهار داشت: قراردادم را با فدراسیون اندونزی تمدید کردم، چرا که برنامه بلند مدت داشته و نگاه به بازی‌های آسیایی و به ویژه المپیک ۲۰۲۴ پاریس دارند. با اولین سهمیه المپیک انگیزه‌ها چند برابر شده و رییس فدراسیون اندونزی خیلی خوشحال است و با برنامه‌ریزی قصد دارند سهمیه‌های بیشتری برای المپیک بگیرند.

اینانلو ادامه داد: حضور مربیان ایرانی در تیم‌های ملی کشورهای خارجی، دانش بالای ایرانی‌ها را نشان می دهد؛ لازلو با ورود به ایران، کوهی از تجربه را با خودش آورد، خیلی از مربیان کنار لازلو تجربه خوبی به دست آوردند، من و الهام هاشمی چندسالی با لازلو کار کردیم، با رفتن لازلو با حفظ تیم نتایج خیلی خوبی گرفتیم، حالا می‌توانم بگویم سطح علمی مربیان تیراندازی مانند مثل ورزشکاران پیشرفت کرده است. حتی در نبود من مشکلی پیش نیامد.

او نتایج تیراندازان ایرانی در المپیک را نتیجه برنامه ۲۰ ساله دانست و گفت: از دوره ریاست ملک‌زاده، دیدم که تیراندازان، مربیان و کادر فنی تا چه حدی، برای موفقیت تلاش کردند که نتیجه آن صعود تیراندازان به فینال در سه دوره المپیک بود. امیدوارم مدال طلای «جواد فروغی» نگاه وزارت‌، کمیته ملی المپیک و دولت را به تیراندازی عوض کند. همان طور که تا حالا کمک کرده‌اند، امیدوارم بیشتر کمک کنند. چرا که تیراندازی نشان داد نه تنها ظرفیت دارد بلکه قابلیت مدال را هم دارد. امیدوارم در روزهای آینده تعداد مدال هایمان بیشتر شود.

اینانلو درباره مدال طلای المپیک «جواد فروغی» اظهار داشت: شاید باور نکنید، اکثر شرکت‌های خارجی تولید سلاح، به من تبریک گفتند. آنها برایشان غیر قابل باور بود. حتی مربیان تیم‌ها به من تبریک می‌گفتند، در حالی که خیلی متعجب بودند. البته حضور من در اندونزی افتخاری است و نشان می‌دهد که دنیا با دید دیگری به ما نگاه می‌کند، امیدوارم از این به بعد اتفاقات خوبی رخ دهد.

اینانلو همچنین مانور خبری  منفی درباره قهرمانی جواد فروغی را به معاندان ربط می‌دهد و می‌گوید: من هیچ بازخورد منفی از این مساله بین خارجی‌ها ندیدم. جواد فروغی پرستار بیمارستان بقیه‌الله است، شاید برخی بخواهند با سوء‌‍استفاده از این امر، ارزش مدالش را زیر سئوال ببرند، چیزی که مهم است بالا رفتن پرچم ایران در المپیک بود که الهی شکر انجام شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اندونزی کمیته ملی المپیک اندونزی فدراسیون تیراندازی کمیته ملی المپیک جواد فروغی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۴۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین میثاقی در اوایل برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب یک روایت عجیب را بر زبان آورد؛ او از ماجرای شکایت یک مربی خارجی از یکی از باشگاه‌های ایرانی بعد از مرگ این مربی پرده برداشت!

میثاقی وقتی مشغول صحبت درباره پرداخت بدهی‌های باشگاه های ایرانی برای دریافت مجوز حرفه‌ای صحبت می‌کرد، اتفاق عجیبی را روایت کرد و گفت: «خانواده یکی از مربیان کروات که قبلا در ایران کار می‌کرد و مدتی پیش فوت شده از یک باشگاه ایرانی شکایت کرده‌اند. ورثه این سرمربی بابت طلب این سرمربی شکایت کردند و منتظرند تا فیفا در این خصوص رای صادر کند.»

سرمربیان کروات متعددی در سالیان گذشته در فوتبال ایران فعالیت کردند و تعدادی از آنها هم فوت شده‌اند. مربیانی مثل کرانچار، ایویچ، بلاژویچ و ... که همگی در ایران کار کردند و دیگر در این دنیا نیستند.

مجری فوتبال برتر هم نامی از سرمربی مذکور نبرد اما به نظر می‌رسد که به زودی در این باره اطلاعات جدیدتری نیز به رسانه‌ها راه پیدا کند.

دیگر خبرها

  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان