Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@23:10:38 GMT

خبری مهم برای طرفداران لیونل مسی

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۴۲۵۰

خبری مهم برای طرفداران لیونل مسی

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نشریه «اسپورت» خبر داد که مدیران باشگاه بارسلونا هفته آینده خبر تمدید قرارداد لیونل مسی ۳۴ ساله را به طور رسمی اعلام خواهند کرد.

سران این باشگاه امیدوارند تا در هفته اول ماه آینده میلادی این مأموریت دشوار را به سرانجام برسانند تا برنده ۶ توپ طلا بتواند در جام خوان گمپر و در تقابل با یوونتوس برای آبی‌واناری‌ها به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه بارسلونا که هر سال پیش از آغاز فصل جدید در جام خوان گمپر که یک دیدار دوستانه به شمار می‌رود در نوکمپ پذیرای تیم‌های مختلف است، امسال در تاریخ ۸ آگوست (یکشنبه ۱۷ مرداد) پذیرای یوونتوس خواهد بود. این بدین معناست که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو که سال‌ها با یکدیگر در قالب پیراهن‌های دو تیم بارسلونا و رئال مادرید رقابت‌های تماشایی با هم داشتند، این بار می‌توانند در جام خوان گمپر با هم مصاف کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۴۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، در این مناظره محمدرضا ملکشاهی راد حضور نیافت و هادی هاشمی نیا، رضا سپهوند و قدرت الله ایمانی با برخی طرفداران و حلقه نزدیکان خود به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان لبیک گفتند.

در این جلسه پس از سخنان نامزدها و واکنش طرفداران و دانشجویان به اظهارات آنها، در نهایت طرفداران آنها که جزو دانشجویان نبودند در سالن با هم مشاجره کردند و موجب توقف مناظره و پس از دقایقی توسط حراست دانشگاه به بیرون از محل هدایت شدند.

اما پس از اتمام مناظره، این افراد در محوطه دانشگاه با هم درگیری فیزیکی و تا حدودی زد و خورد داشتند که در نهایت بدون حضور نیروهای انتظامی، با دخالت دوباره حراست و نیروهای بسیج دانشگاه، از دانشگاه خارج شدند.

گفتنی است در حالی که پیش از این قدرت الله ایمانی از حضور در مناظره های صدا و سیمای انصراف داده بود، امروز نیز کانال های منتسب به ملکشاهی راد اعلام کردند دعوت از وی برای حضور در مناظره به صورت رسمی نبوده و از طریق فضای مجازی صورت گرفته است.

یکی از نقاط قابل توجه در این مناظره تشویق یکی از کاندیداها توسط رقیب وی بود که مورد استقبال حضار هم قرار گرفت.

جوان گرایی، نخبه گرایی، تقویت روحیه مطالبه گری، مرور عملکرد نمایندگان دوره های گذشته، واردات خودرو، تبلیغات پاک، هزینه های تبلیغاتی و چرایی عدم توسعه لرستان از موارد مورد اشاره در این مناظره بود.

دیگر خبرها

  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!
  • درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • این برنامه‌ها را حتما بشنوید/ ضیافت کتاب خوان‌ها در رادیو
  • فیلم/ طرفداران فلسطین در مراسم آغاز به‌کار دانشگاه میشیگان