Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جلال علی‌محمدی در خصوص تقابل با ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و نهم اظهار داشت:

دربی اصفهان همیشه بازی جذابی بوده و چه زمانی که بازی‌های دو تیم را دنبال می‌کردم و چه زمانی که به عنوان بازیکن در این بازی حضور داشتم همیشه بازی جذاب و تماشاگر پسندی را میان دو تیم شاهد بودیم و هیچ وقت یک بازی کسل کننده میان این دو تیم اتفاق نیافتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی هم به خاطر شرایط حساسی که هم ما و هم ذوب آهن در آن قرار داشتیم حساسیت خیلی بالایی داشت و هر دو تیم نیازمند به ۳ امتیاز این بازی بودیم و دو طرف برای برد به زمین آمده بودند. واقعاً کار سخت و دشواری در پیش داشتیم و خدا را شکر که به خواسته‌مان رسیدیم.

جلال علی‌محمدی افزود:

ذوب آهن تیم خوب و ریشه داری است و من به این تیم علاقه زیادی دارم و ناراحت هستم که در چنین شرایطی قرار گرفتند و امیدوارم آنها بتوانند بازی هفته آخرشان را با یک نتیجه خوب پیروز شوند و بتوانند جایگاه مناسبی در جدول برای خودشان داشته باشند و خطر سقوط از آنها عبور کند چرا که تیمی مثل ذوب آهن حیف است که چنین شرایطی داشته باشد.

هافبک تیم سپاهان در مورد رقابت‌ قهرمانی با پرسپولیس هم گفت:

ما چند هفته‌ای است که با یکدیگر هم قسم شدیم که تمام بازی‌های باقی مانده را پیروز شویم و سه امتیازها را کسب کنیم و چشم به این داشته باشیم که پرسپولیس امتیاز بدهد و بتوانیم به صدر جدول برسیم. تمرکز ما روی بازی خودمان است و نیم نگاهی هم به بازی‌های پرسپولیس داریم چرا که سرنوشت قهرمانی دست این تیم است و باید امیدوار باشیم در هفته آخر امتیاز از دست بدهند.

جلال علی‌محمدی در مورد تقابل حساس با استقلال در ورزشگاه آزادی در هفته پایانی لیگ اظهار داشت:

بازی سخت و حساسی برابر استقلال در ورزشگاه آزادی داریم ولی به همان دلیلی که گفتم محکوم به پیروزی در این دیدار هستیم و باید بازی خودمان را ببریم و امیدوار باشیم که اتفاقات فوتبالی جوری رقم بخورد که در پایان بازی جشن قهرمانی بگیریم. ما مقابل استقلال چاره ای جز پیروزی نداریم و اگر هر نتیجه‌ای به جز پیروزی رقم بخورد دیگر نمی‌توانیم به خواسته مان برسیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال استقلال پرسپولیس جلال علی محمدی ذوب آهن دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۴۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!

به گزارش "ورزش‌ سه"، در اولین دیدار نیم فصل دوم برابر استقلال در ورزشگاه آزادی بود که آریا یوسفی به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد. او در ابتدای نیمه دوم به جای حسین نژاد وارد زمین شده بود، اما خودش هم در دقایق پایانی مسابقه دچار مصدومیتی شدید از ناحیه زانو شد تا چندین ماه را به همین دلیل از دست بدهد.

با شروع سال جدید یوسفی توانست به صورت جدی‌تری تمریناتش را دنبال کند و سرانجام در مصاف با استقلال ملاثانی که ششمین مسابقه سپاهان در سال جدید به شمار می‌رود، این فرصت در نیمه دوم به بازیکن جوان تیم داده شد تا بار دیگر در ترکیب قرار بگیرد.

سپاهان البته می‌توانست دیدار برابر استقلال ملاثانی را خیلی ساده‌تر تمام کند، اما وقتی با سوپرگل پاک‌پرور حساب کار به تساوی کشیده شد، در واپسین ثانیه‌های 15 دقیقه دوم بود که شماره 14 سپاهان با ارسال خود زمینه‌ساز اعلام پنالتی برای تیمش شد.

یوسفی برای گرفتن این پنالتی با حرکت تکنیکی خود بازیکن مستقیمش را فریب داد و سپس ارسالی موج‌دار به محوطه شش قدم داشت که سبب شد مدافع استقلال ملاثانی در محاسباتش دچار اشتباه شود و با برخورد توپ به دستانش یک پنالتی تقدیم سپاهان شد.

جالب اینکه پنالتی‌ای که توسط آریا یوسفی گرفته شد، با ضربه رامین رضائیان به گل بدل شد تا به این ترتیب دو مدافع راست این فصل سپاهان در زدن یکی از مهم‌ترین گل‌های فصل شراکت داشته باشند.

در این شرایط که سپاهان حالا به کسب یک جام امیدوار شده بازگشت آریا یوسفی که از کلیدی‌ترین مهره‌های سپاهان به شمار می‌رود، برای مورایس و دستیارانش بسیار ارزشمند خواهد بود؛ بازیکنی که می‌تواند با گل‌ها و پاس گل‌هایش بار دیگر در بازگشت سپاهان به فرم خوب هفته‌های ابتدایی لیگ برتر ایفای نقش کند.

دیگر خبرها

  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • اعتراف پپ: انتظار نداشتم برای قهرمانی بجنگیم