Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم؛ حسینعلی ابراهیمی‌کارنامی مدیرکل محیط زیست استان مازندران با اشاره به آخرین وضعیت آتش‌سوزی در تالاب میانکاله که طی روزهای اخیر اتفاق افتاده است، اظهار کرد: در تالاب میانکاله، منطقه‌ای وجود دارد که به «دیده‌بانی» معروف است، آتش‌سوزی دقیقا در همین نقطه اتفاق افتاده بود که به کمک نیروهای آتش‌نشانی و امدادی، این آتش‌سوزی مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به علت آتش‌سوزی در تالاب میانکاله، افزود: نکته حائز اهمیت در آتش‌سوزی تالاب میانکاله این است که خشک بودن پوشش گیاهی و نیز گرمای هوا، در کنار عوامل انسانی و آتش‌سوزی‌های عمدی، مزید بر علت شده و منجر به آتش‌سوزی در تالاب میانکاله شده است.

مدیرکل محیط زیست استان مازندران ادامه داد: هنوز برای اظهار نظر دقیق درباره علت آتش‌سوزی تالاب میانکاله زود است، اما غالب آتش‌سوزی‌ها در این منطقه عمدی است افراد برای سوء‌استفاده‌های شخصی از طبیعت و زیستگاه منطقه، اقدام به آتش‌سوزی می‌کنند که این آتش‌سوزی‌ها وسعت زیادی را در برمی‌گیرد.

ابراهیمی‌کارنامی، یکی از راهکارهای شناسایی افرادی که اقدام به آتش‌سوزی تالاب میانکاله می‌کنند را، نصب دوربین‌های تله‌‌ای عنوان کرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌‌های انجام شده، تا یک ماه آینده دوربین‌‌های تله‌ای در تالاب میانکاله نصب می‌شود که امیدواریم با این اقدام، گام مثبتی در شناسایی افرادی که اقدام به آتش‌سوزی تالاب می‌کنند، برداشته شود و بتوانیم با شناسایی این افراد، تا حدودی آتش‌سوزی‌ها کاهش یابد.

 مدیرکل محیط زیست استان مازندران در پایان با اشاره به وسعت و گستردگی آتش‌سوزی‌ها در تالاب میانکاله، خاطرنشان کرد: طبق مشاهدات میدانی، گستردگی آتش‌سوزی روزهای اخیر در تالاب میانکاله، بیش از دفعات قبلی بوده، اما در جلسه‌ای که فردا خواهیم داشت، ارزیابی دقیقی از وسعت آتش‌سوزی و میزان خسارات وارده، تعیین می‌شود.

منبع: الف

کلیدواژه: تالاب میانکاله آتش سوزی تالاب آتش سوزی آتش سوزی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۴۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ در پی بارندگی شدید و گرفتگی این شبکه دسترسی به کانال اصلی ، عوامل اجرائی و مدیران خدمات شهری به محل اعزام شدند و کارگران اداره مسیل‌های منطقه برای رفع گرفتگی شبکه آبرسانی به محل اعزم شده و در جهت بازکردن آن اقدام کردند.

حجم تندآب و فشار آب زیاد، باعث افتادن یکی از کارگران پیمانکار اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی متصل به کانال سرخه حصار شد. در پی این حادثه بلافاصله عوامل اجرایی و نیروهای امدادرسان از جمله آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و در دسته‌های مختلف نیروهای امدادرسان اقدام به گشت و جستجو از محل حادثه تا محدوده چرم شهر کرده‌اند.

عوامل امداد و نجات با همکاری شهرداری منطقه همچنان در حال جستجوی این کارگر خدمت‌رسان هستند و در صورت کسب اطلاعات جدید، اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین در راستای تعهد شهرداری منطقه ١۵ ،در حفظ جان کارکنان خود، حادثه پیش آمده با جدیت در دست بررسی است و در صورت محرز شدن تخلف یا عدم رعایت اصول ایمنی کافی، پیمانکار مربوطه حتما بازخواست خواهد شد و در این باره نیز به عموم شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 849196 برچسب‌ها سيل خدمات شهری منطقه ۱۵

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد
  • انحراف آب هیرمند توسط طالبان به شوره زارهای افغانستان | افغانستانی‌ها آب شیرین را تلخاب می کنند! | واکنش معاون رئیس‌جمهور به این اقدام عجیب طالبان
  • آخرین وضعیت شهرک امام زاده ابراهیم پس از آتش سوزی
  • لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته! (فیلم)
  • ببینید | لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته!
  • آبگیری هفت هزارهکتار از تالاب جازموریان
  • دستگیری زوج جیب بر در منطقه ثامن مشهد
  • تصاویری تلخ از منطقه امام‌زاده ابراهیم گیلان پس از آتش سوزی
  • تشییع پیکر شهید «محمدمهدی فانی» بعد از ۴۰ سال در بشرویه
  • ببینید | اولین تصاویری از منطقه امام‌زاده ابراهیم(ع) پس از آتش‌سوزی شدید