Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@06:38:10 GMT

تعجب وزیر دفاع آمریکا از آمار خودکشی سربازان در ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۴۴۸۴

تعجب وزیر دفاع آمریکا از آمار خودکشی سربازان در ۲۰۲۰

 به نقل از پایگاه گاردین، بر اساس گزارش‌ها در سال ۲۰۲۰ ، ۳۸۵ سرباز مشغول به خدمت در ارتش آمریکا خودکشی کرده‌اند که در بردارنده افزایش چشمگیر نسبت به ۳۲۶ مورد مشابه گزارش شده ازسوی پنتاگون برای سال ۲۰۱۸ است.

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا در اظهاراتی در جریان سفرش به پایگاه هوایی ایلسون در آلاسکا گفت: من عمیقا از بابت نرخ خودکشی نه فقط در اینجا بلکه در سراسر قوا نگران هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ۳۰ دسامبر دست کم شش سرباز در اثر خودکشی احتمالی در آلاسکا جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: یک مورد جان باختن در اثر خودکشی خیلی زیاد است. در حالی که ما به سختی برای رسیدگی به این مشکل تلاش می‌کنیم، خیلی کارهای بیشتری برای انجام دادن داریم.

طبق اعلام وزارت دفاع آمریکا فاکتورهای استرس برای سربازان شامل پیش بینی ناپذیری زندگی در ارتش هستند.

یک مقام که نامش را فاش نکرد به یو.اس.ای تودی همچنین به تقاضاهای هرچه بیشتر تهاجمی فرماندهان برای نیروهای بیشتر عمدتا از بابت افزایش نفوذ چین اشاره کرد.

سربازان استقرار یافته در آلاسکا با وضعیت آب و هوایی سخت، انزوای اجتماعی و جغرافیایی و همچنین برنامه های مکرر آموز و استقرار روبرو هستند. سربازان به همراه مابقی جمعیت غیرنظامی این ایالت همچنین با هزینه های بالای زندگی، سواستفاده غالب از الکل و اختلال خواب مواجه هستند.

آستین در جریان سفر اخیرش به پایگاه هوایی ایلسون از ارتش خواست ننگ دانستن درخواست کمک از بابت مشکلات مربوط به سلامت روان را کاهش دهد.

او گفت: سلامت روان هم جزو سلامتی است. ختم کلام. بنا بر این اگر شما دارید آسیب می بینید منابعی موجود هستند. و من میدانم که رهبران ما در اینجا متعهد هستند به این که این منابع را حتی در دسترس تر و موجود تر کنند./ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: خودکشی سربازان آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۴۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت آمریکا از گروه‌های تروریستی است.

به گزارش ایسنا، امیر محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در دیدار با وزیر دفاع روسیه با قدردانی از حمایت و مواضع فدراسیون روسیه در محکومیت اقدام غیرقانونی و ناقض قوانین بین‌المللی رژیم صهیونیستی و حمایت از اقدام مشروع ایران در پاسخ به این رژیم، اظهار کرد: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشورهای غربی به ویژه آمریکا  از گروه‌های تروریستی است.

وزیر دفاع ایران با اشاره به تحرکات ناتو و برخی کشورهای غربی در توسعه به شرق و حضور در جغرافیای امنیتی شانگهای بر استفاده از ظرفیت‌های سازمان همکاری شانگهای برای رفع تهدیدات مشترک تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اوکراین| کی‌یف به صلاح خود از موشک‌های دوربرد استفاده می‌کند
  • نخست وزیر یونان: سیستم دفاع هوایی برای اوکراین نداریم
  • کاخ سفید: آمریکا هیچ سامانه پاتریوتی برای اوکراین ندارد
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • آخرین تحولات اوکراین | آغاز مذاکرات کی‌یف با آمریکا برای بومی سازی تولید پدافند هوایی