Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:38:46 GMT

ویژگی موبایل های تاشو سامسونگ فاش شد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۴۷۸۷

ویژگی موبایل های تاشو سامسونگ فاش شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورج، سامسونگ احتمالاً در ۱۱ آگوست از موبایل‌های تاشو «گلکسی زد فلیپ ۳» و «گلکسی زد فولد ۳» رونمایی کند. در همین راستا وب سایت Winfuture.de رندرهای باکیفیت و رسمی از موبایل «گلکسی زد فلیپ ۳» را منتشر کرد.

از سوی دیگر ایوان بلاس، افشاگر اطلاعات موبایل‌ها نیز برخی ویژگی‌های کلیدی از موبایل‌های زد فلیپ ۳ و زد فولد ۳ را به اشتراک گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته بلاس موبایل «گلکسی فلیپ ۳» نمایشگر ۶.۷ اینچی با دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. در پشت دستگاه نیز ۲ دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و یک نمایشگر کوچک ۱.۹ اینچی نصب می‌شود.

موبایل گلکسی زد فولد۳ مجهز به یک نمایشگر داخلی ۷.۶ اینچی و نمایشگر خارجی ۶.۲ اینچی، ۳ دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی خارج دستگاه و دوربین سلفی اصلی ۴ مگاپیکسلی خواهد بود. علاو بر آن این دستگاه با دو قلم S-Pen (نسخه‌های پرو و فولد) همخوانی دارد.

هر دو این دستگاه‌ها گواهینامه IPX۸ دارند و در صورت فرو رفتن در عمق بیش از یک متر خسارتی نمی‌بینند.

به نوشته گیزموچاینا در کنار این موارد گلکسی زد فلیپ ۳ در رنگ‌های بنفش، بژ، خاکستری، صورتی، آبی تیره، سفید و سیاه عرضه می‌شود.

گلکسی زد فلیپ ۳ احتمالاً مجهز به تراشه اسنپ دراگون ۸۸۸، ۸ گیگابایت RAM و یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع ۱۵ واتی خواهد بود. موبایل مذکور با قیمت پایه ۱۲۰۰ یورو در اروپا عرضه خواهد شد.

کد خبر 5266813 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: سامسونگ صفحه نمایشگر موبایل حاکمیت سایبری فناوری فضایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان موبایل نوآوری همراه اول تحقیقات علمی ناسا سلول بنیادی ایستگاه فضایی بین المللی فضای مجازی آمازون ویروس کرونا گلکسی زد فلیپ ۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16

ایتنا - کارشناسان می‌گویند که طراحی مجدد موقعیت‌یابی دوربین آیفون 16، قابلیت‌های «ضبط ویدیوی فضایی» را افزایش می‌دهد، گامی که می‌تواند جذابیت این نسخه جدید را افزایش دهد.
شرکت آمریکایی اپل قصد دارد در سپتامبر آینده از گوشی جدید خود با نام آیفون 16 رونمایی کند، در حالی که برخی اطلاعات به بیرون درز کرده شکل و اندازه دستگاه را فاش می کند.

به گزارش ایتنا، سانی دیکسون که به دلیل افشای اطلاعات مکرر خود در رابطه با دستگاه‌های اپل شناخته می‌شود، روز یکشنبه در حساب کاربری خود در پلتفرم ایکس  تصویری را به اشتراک گذاشت که اندازه صفحه نمایش گوشی‌های آیفون 16  را به همراه جزئیاتی در مورد دوربین نشان می‌دهد.

طبق تصویر، آیفون 16 معمولی اندازه صفحه نمایش 6.1 اینچی را حفظ خواهد کرد، در حالی که مدل Pro دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی خواهد بود.

 

مدل پلاس نیز مجهز به صفحه نمایش سنتی 6.7 اینچی خواهد بود، اما آیفون 16 پرو مکس دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی بزرگتر خواهد بود و همچنین تصویر حالت دوربین متفاوتی را برای نسخه معمولی و نسخه پلاس آیفون 16 نشان می دهد.

کارشناسان می‌گویند که طراحی مجدد موقعیت‌یابی دوربین آیفون 16، قابلیت‌های «ضبط ویدیوی فضایی» را افزایش می‌دهد، گامی که می‌تواند جذابیت این نسخه جدید را افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)