Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@04:07:30 GMT

فارس میزبان جشنواره قرآنی غدیر

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۴۷۹۲

فارس میزبان جشنواره قرآنی غدیر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمدرضا نداف رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: جشنواره قرآنی غدیر با محوریت قرائت تحقیق آیات مرتبط و واقعه غدیر خم در قرآن کریم،  قرائت تحقیق آیات شریفه ۳ و ۴ سوره مبارکه مائده از صفحه ۱۰۷ کلام الله مجید،  آیات شریفه ۶۷ تا ۷۰ سوره مبارکه مائده از صفحه‌ ۱۱۹ کلام‌الله مجید است، که با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در خصوص شیوه برگزاری غیرحضوری مسابقات به اطلاع می‌رساند که این جشنواره قرآنی ویژه استان فارس و در دو گروه سنی ۸ تا ۱۶ سال و۱۶ تا ۳۰ سال ویژه برادران و خواهران و در رشته قرائت تحقیق برگزار می‌ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: هر شرکت کننده یکی از قطعات اعلام شده آیات نورانی ۳ و ۴ یا  ۶۷ تا ۷۰ سوره مبارکه مائده را به اختیار خود انتخاب و مجاز به ارسال یک فایل صوتی است و متقاضیان شرکت در جشنواره قرآنی غدیر باید تلاوت خود را در قالب فایل صوتی با کیفیت مطلوب تا پایان مرداد ماه امسال به شماره ۰۹۰۳۵۹۲۴۱۶۷ در واتساپ ارسال کنند که در ابتدای فایل صوتی و پیش از شروع قرائت، مشخصات فردی خود شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و شهر محل سکونت را اعلام کنند.

رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اشاره به اینکه مهلت نهایی ارسال فایل تلاوت ۳۰ مرداد ماه است و بعد از این تاریخ به فایل‌های دریافتی ترتیب اثر داده نمی شود تصریح کرد: زمان داوری نیمه اول شهریور ماه است که به آدرس دبیر خانه جشنواره قرآنی  شیراز، بلوار مدرس، کوی زهرا (س)، چهار راه ایثار، معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اعلام می شود.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد غدیر خم جشنواره قرآنی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۴۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟

به گزارش همشهری آنلاین، در این گزارش صدا و سیما تاکید شده است که «ذخیره طلا و دلار در خانه و انفاق نکردن آن در قرآن نکوهش شده است و مردم باید حساب سپرده ارزی باز کنند.».

در این گزارش علاوه بر آیات قرآن و توضیحات مفسران، صحبت هایی از حجت الاسلام قرائتی و نیز دیگر کارشناسان مذهبی و نمایندگان مجلس مطرح شده است.

کد خبر 848562 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟
  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • تلاوت آیات سوره بقره از سوی گروه تواشیح بین المللی تسنیم
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس