Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به اهمیت اطعام در روز عید غدیر، بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری هیئت‌ها و گروه‌های مذهبی و مردمی سراسر کشور در قالب پویش احسان غدیر اقدام به طبخ و توزیع ۳ میلیون پرس غذا در این ایام خواهد کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سعید سلیمانی، مدیرعامل بنیاد احسان اظهار کرد: در روزهای منتهی به عید سعید غدیر و در همکاری و مشارکت با گروه‌های مذهبی و هیئت‌ها در سراسر کشور 3 میلیون پرس غذا طبخ و توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی افزود: طرح احسان غدیر با اعتبار 110 میلیارد ریال و اهدای بسته‌های پروتئینی توسط بنیاد احسان آغاز شد و با مشارکتی که از طرف گروه‌های مردمی اتفاق افتاد این کار در سراسر کشور رقم خواهد خورد.

مدیرعامل بنیاد احسان در توضیح گروه‌های همکار این طرح گفت: در طرح‌های مشارکتی بنیاد با اعتماد به گروه‌های مردمی پویش‌هایش را اجرا می‌کند و در پویش احسان غدیر هم 1200 هیئت مذهبی و گروه مردمی مشرکت کردند.

وی افزود: طبخ غذای گرم از جمله خدمات بنیاد احسان در بحران‌هایی مثل سیل و زلزه و برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر است.

لازم به ذکر است که در عید غدیر سال گذشته نیز بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در طرح به وقت احسام به طبخ غذا و اطعام در این عید اقدام کرده است.

آغاز پویش همدلی در عید قربان برای کمک به مراکز نگهداری و شیرخوارگاه‌های تهراناجرای طرح نذر 110 قربانی در عید قربانآمادگی آسایشگاه کهریزک برای جمع‌آوری نذورات عید قربان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام ستاد اجرایی فرمان امام بنیاد احسان احسان غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۴۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور طی نامه شماره ۲۹۷۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ توسط رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شد.

براساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • جذب نخبگان در ۳۳ دستگاه اجرایی در دستور کار بنیاد ملی نخبگان
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳