Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود ترفع با اعلام این خبر گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده از جانب مدیریت شهری و مساعدت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران فرآیند واکسیناسیون رانندگان هر دو بخش عمومی و خصوصی شرکت واحد از فردا آغاز می‌شود.

ترفع با اشاره به انجام واکسیناسیون در سالن ورزشی توقفگاه سامانه جانبازان و معلولان شرکت واحد افزود: به این منظور، پیش‌بینی‌های لازم صورت پذیرفته و تجهیز فضاهای در نظر گرفته شده به امکانات و ملزومات مورد نیاز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه فرآیند واکسیناسیون با حضور و نظارت نماینده وزارت بهداشت توسط شرکت واحد اجرا می‌شود،  اظهار کرد: رانندگان اتوبوس با توجه به ارتباط مستقیم و مستمر با انبوه مسافران در معرض ابتلا به بیماری کرونا قرار دارند و انجام واکسیناسیون این عزیزان می‌تواند در ایمنی و عدم ابتلای این عزیزان به بیماری بسیار موثر باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی مدیرعامل این شرکت در مورد چگونگی انجام روند واکسیناسیون رانندگان اتوبوس توضیح داد: فهرست دریافت‌ واکسن بر اساس سن رانندگان تهیه شده و از فردا فرآیند واکسیناسیون به ترتیب از مسن‌ترین رانندگان آغاز خواهد شد و تلاش می‌شود تا در حداقل زمان ممکن، نسبت به انجام واکسیناسیون کل رانندگان ناوگان اتوبوسرانی تهران اقدام شود. شایان ذکر است با توجه به پیش بینی و اقدامات انجام شده واکسیناسیون بخشی از رانندگان تاکسی هم در این مرکز انجام خواهد شد.

۴۷۲۳۷

کد خبر 1539230

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: واکسن اتوبوس شرکت واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۵۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌

حسین امامیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تزریق این واکسن در برنامه جاری ایمن سازی کودکان است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بردسکن افزود: اصل پیشگیری در بیماری‌های عفونی بسیار مهم‌تر از درمان است و تزریق این واکسن سبب کاهش بار جهانی بیماری‌های ناشی از عفونت‌های پنوموکوکی می‌شود.

وی با بیان اینکه باکتری پنوموکوک مهمترین عامل عفونت های مهاجم باکتریال در کودکان محسوب می شود، گفت: این بیماری طیف وسیعی از عفونت ها را شامل مننژیت، عفونت باکتریال تب دار، عفونت گوش میانی، سینوزیت، ذات الریه، عفونت ملتحمه چشم، عفونت در بافتهای نرم حفره چشم، عفونت در لایه های داخلی و دریچه های قلبی، التهاب استخوان و مغزاستخوان، عفونت پرده های محافظ قلب، عفونت یا التهاب وخیم قسمتی از صفاق، تورم والتهاب مفاصل، عفونت های بافت نرم و عفونت خونی را موجب می شود.

وی گفت: تزریق واکسن پنوموکوک در برنامه جاری ایمن سازی سبب ارتقاء سلامت کودکان می‌شود.

امامیان زمان تزریق این واکسن را در ۲ ماهگی، ۴ ماهگی و ۱۲ ماهگی و همزمان با سایر واکسن های همان گروه سنی اعلام کرد.

کد خبر 6093414

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • انجام فرآیند جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین شهر زنجان
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری