Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اشخاص حقیقی اداره کل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی با اشاره به تمدید مهلت ارائه اظهارنامه صاحبان املاک اجاری گفت: صاحبان املاک اجاری اعم از مسکونی، تجاری و اداری تا پایان مرداد ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند اظهارنامه مربوط به سال ۱۳۹۹ خود را به سازمان امور مالیاتی تسلیم کنند .

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، محمدرضا باقر مهربان با اعلام این خبر افزود: صاحبان املاک اجاری می توانند با مراجعه به سامانه www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

intamedia.ir و یا www.tax.gov.ir  نسبت به ثبت اظهارنامه اجاره املاک سال ۱۳۹۹ خود اقدام کرده و مالیات متعلقه را پرداخت کنند.

وی افزود: عدم ارئه اظهارنامه املاک اجاری در موعد تعیین شده، موجب شمول ۱۰ درصد جریمه غیر قابل بخشش و جرایم تاخیر در پرداخت و محرومیت از معافیت ماده ۵۷ برای مشمولین استفاده از این معافیت خواهد بود.

مهربان معاون اشخاص حقیقی مرکز اداره کل امور مالیاتی استان تاکید کرد: برابر ماده ۵۷ قانون مالیات های مستقیم، آن دسته از صاحبان املاک اجاری که غیر از درآمد اجاره املاک هیچ گونه درآمدی ندارند، می توانند در سال ۱۳۹۹ تا میزان ۲۸۸.۰۰۰.۰۰۰ ریال از درآمد مشمول مالیات سالانه اجاره املاک خود، از معافیت مالیاتی استفاده کنند.

 وی در ادامه با بیان اینکه اگر درآمد ناشی از اجاره املاک مشمولین ماده۵۷، مازاد بر میزان معافیت فوق الذکر باشد، مشمول مالیات خواهد شد، افزود: شرط بهره مندی از این معافیت، تسلیم اظهارنامه اجاره املاک تا آخر تیرماه است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مالیات اظهارنامه مالیاتی آذربایجان غربی اظهارنامه مالیاتی صاحبان املاک اجاری صاحبان اجاری مالیات اجاره مسکن صاحبان املاک اجاری اجاره املاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۵۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان حذف معافیت مالیاتی باشگاه‌های ورزشی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اخذ مالیات بر ارزش افزوده از فعالان ورزشی در حالی رقم خورده است که طبق اصل ۳ قانون اساسی آموزش و پرورش و تربیت بدنی باید به صورت رایگان در اختیار عموم مردم قرار بگیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزئیات سقف ۱۸ میلیارد تومانی معافیت‌های مالیاتی برای صاحبان مشاغل
  • کاهش معافیت‌های مالیاتی بودجه برمبنای احکام برنامه هفتم بود
  • الزام نقره داغ کردن مالیاتی احتکارکنندگان مسکن
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • علی جدی در گفت و گو با قدس: معافیت مالیاتی سرمایه گذاری در مناطق محروم باید حداکثری باشد
  • علی جدی در گفت و گو با قدس: مجلس باید مالیات بر درآمد در مناطق محروم را کاهش دهد
  • داستان حذف معافیت مالیاتی باشگاه‌های ورزشی
  • اخطار به صاحبان خانه‌ های خالی برای پرداخت مالیات
  • خبر خوش بخشودگی مالیات برای مودیان لرستانی
  • اخطار به صاحبان خانه های خالی برای پرداخت مالیات