Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@16:06:06 GMT

ماجدی: حضور مهدوی‌کیا در تیم امید قطعی شد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۵۷۱۹

میرشاد ماجدی رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال با اشاره به اهمیت استعدادیابی گفت: پس از دستور رییس فدراسیون اقدامات مربوط به توسعه و استعدادیابی بازیکنان سطح کشور در چند ماه اخیر در دستور کار قرار گرفته است و به زودی نیز از سامانه استعدادیابی رونمایی خواهیم کرد.

وی افزود: فدراسیون و شخص رییس آن  علاقمند به استفاده از نیروی جوان، تحصیل‌کرده و فوتبالی است جلسات زیادی در این زمینه برگزار شده است و ان‌شاءالله در کنار عزیزانی که در حال حاضر در بعد فنی مشغول به فعالیت هستند، یکی، دو مربی و مشاور خارجی نیز به تیم فنی فدراسیون اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع هدف ما از این اقدام، بهره‌گیری از علم روز دنیا است.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: حضور مهدوی‌کیا در کنار ما قطعی شده و هاشمیان نیز در چند ماه گذشته کمک زیادی به ما کرده است و همچنان همراهمان خواهد بود. این دو نفر نقاط قوت متمایزی دارند. تجربه حضور در نقاط مختلف جهان را دارند و سابقه کار و اخذ مدارک مختلف در اروپا را دارند و از طرفی نیاز جامعه فوتبال ایرانی را به خوبی می‌شناسند.

ماجدی با تاکید بر اینکه تیم منسجمی برای کار در تیم های پایه در حال شکل‌گیری است، اظهار کرد: نگاه ما تغییر شرایط فوتبال پایه کشور از نتیجه‌گرایی به آینده سازی است. اینکه تنها به فکر کسب نتیجه در بازی‌ها باشیم را اساسا قبول نداریم و از همین حالا باید به فکر المپیک و جام جهانی‌های آتی باشیم. به این منظور، با دستور رییس فدراسیون در حال پیگیری اقدامات متعددی هستیم و تا چند روز آینده پیکره اصلی این اقدامات در کل استان‌ها شکل می گیرد تا ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برنامه‌ها را برای آینده‌سازی را آغاز کنیم.

وی با اشاره به برخی صحبت‌های کاذب گفت: یکسری از دوستان در روزهای گذشته پالس‌های منفی را در فضای مجازی ایجاد کردند که همه را تکذیب می‌کنم. ما در فدراسیون فوتبال میان رییس، اعضای هیات رییسه و سایر بخش‌ها یک رفاقت و صمیمیت کاری داریم و اجازه نمی‌دهیم که صحبت‌های فضای مجازی اختلافی ایجاد کند. تیمی همفکر هستیم و در آینده‌ای نزدیک با اجرایی کردن کارها جواب منتقدین داده خواهد شد. بخش عظیمی از تلاش ما رشد و اعتلای فوتبال کشور از طریق بسترسازی مناسب در فوتبال پایه است.

انتهای پیام

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۵۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی به دلیل اشتباهات در جریان قضاوت در رقابت های کسب سهمیه المپیک، از سوی اتحادیه جهانی تعلیق شده است.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی ایران و عضو کمیسیون داوران اتحادیه جهانی را از المپیک‌ پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور به دلیل قضاوت اشتباه در جریان مبارزه کشتی گیران چین و قزاقستان در وزن ۶۵ کیلوگرم مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا که با اعتراض شدید قزاق ها نسبت به عملکرد مصلایی پور همراه بوده است،‌ از سوی اتحادیه جهانی کشتی تعلیق شد.

اتحادیه جهانی کشتی به دلیل اثبات اشتباهات مصلایی‌پور، ضمن‌تعلیق این داور،‌ او را از المپیک پاریس کنار گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک