Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تنفیذ و تحلیف سید «ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور منتخب 11 و 14 مردادماه برگزار و دولت او تا چند روز دیگر رسماً فعالیت خود را آغاز خواهد کرد؛ بنابراین گمانه‌زنی‌ها در مورد کابینه رئیسی به اوج خود رسیده و تا کنون لیست‌های مختلفی در فضای مجازی، رسانه‌های خبری و حتی روزنامه‌ها منتشر شده است.

به گزارش تابناک، برآیند و خروجی انتشار لیست های گوناگون در رسانه ها و شبکه های اجتماعی یک اقدام خاص بوده؛ آنهم «سکوت»! رویکردی که رئیسی در جریان کاندیداتوری اش برای انتخابات ریاست جمهوری در پیش گرفته بود و تا روزهای آخر و حتی روز آخر خیلی مشخص نبود که قاضی القضات وقت بالاخره وارد گود انتخابات ریاست جمهوری می شود یا نه؟! حالا به نظر می رسد همین سیاست در خصوص افراد کابینه او در نظر گرفته شده است تا شاید روز آخر خیلی ها از اسامی که او به مجلس خواهد داد، به اصطلاح سورپرایز (شگفت زده) شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر در سایت «تابناک» اسامی برخی اعضای کابینه که به واقعیت های احتمالی نزدیک خواهند بود، منتشر شد و حتی نظرسنجی برای اخذ نظرات روزنامه نگاران و خبرنگاران، کارشناسان و خبرگان و مردم عادی در این سایت انجام شد که نتایج آن طی روزهای آتی منتشر می شود.

دیروز همچنین، روزنامه سازندگی ترکیبی از کابینه رئیس جمهور منتخب را منتشر کرده است که در بین لیست منتشر شده اسامی دو وزیر فعلی دولت روحانی همچون امیر حاتمی وزیر دفاع و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به چشم می خورد. افرادی که مطابق با شنیده ها در بین گزینه های در حال بررسی هستند، اما بعید به نظر می رسد گزینه نهایی سید «ابراهیم رئیسی» برای دولتش باشند.

پیگیری‌های خبرنگار «تابناک» حکایت از این دارد که اکثر قریب به اتفاق لیست‌هایی که منتشر شده به دور از واقعیت هستند و شاید فقط 30 درصد از چینشی که برخی رسانه‌ها برای کابینه ابراهیم رئیسی پیش‌بینی کرده‌ و یا احتمال داده اند، درست باشد.

قطعا کابینه‌ای که ابراهیم رئیسی برای رأی اخذ اعتماد به مجلس معرفی خواهد کرد، بسیار متفاوت از لیست‌های موجود است و بنا به آنچه بعضا برخی نزدیکان به او می گویند، بسیاری را متعجب خواهد کرد.

طبق اطلاع «تابناک»، استعلام‌های امنیتی برای برخی از وزرا و معاونان رئیس‌جمهور به پایان رسیده و تا کنون حضور «محمد مخبر» رئیس ستاد اجرایی فرمان امام به عنوان معاون اول و سردار «احمد وحیدی» وزیر اسبق دفاع به عنوان وزیر کشور و «علی شمخانی» به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی و سه رکن اساسی و مهم قوه مجریه قطعی شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی بحران آب خوزستان نازنین ملایی کابینه سیزدهم کابینه رئیسی سید ابراهیم رئیسی لیست اعضای کابینه محمد مخبر سردار احمد وحیدی علی شمخانی المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی بحران آب خوزستان نازنین ملایی ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۵۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران قطعی شد؟

میرغفاری در پاسخ به این سوال که با توجه به این گفته شما، احتمال ابطال مزد ۱۴۰۳ کم است؟ می‌گوید: من خیلی بعید می‌دانم، مگر این‌که دیوان عدالت اداری به ماهیت مصوبه ورود کند؛ نه از لحاظ ساختار وعدم امضای گروه کارگری.

به گزارش خبرآنلاین، نماینده کارگران در شورای عالی کار در واکنش به خبر وزیر کار درباره این‌که تعیین دستمزد به مجلس سپرده شود نیز می‌گوید: دولت با شعار مردمی وارد کارزار شده و مسوولیت قوه‌مجریه را برعهده گرفته که این تصمیم، صراحتا شعار دولت را نقض می‌کند.

علی‌رضا میرغفاری تاکید می‌کند: کارگران به عنوان بزرگ‌ترین طبقه اجتماعی کشور، در کمترین نهاد و ساختاری حق رای و اظهارنظر دارند. یکی از کوچک‌ترین جاهایی هم که می‌توانند روی آن اعمال نظر کنند، شورای عالی کار است که یکی از وظایف شورای، تعیین حداقل دستمزد جامعه کارگری است.

وی تصریح می‌کند: حالا اگر دولت و یا خاصه، وزیر کار و برخی از دیگر وزرای دولت این عزم را دارند که این کمترین صدا و اظهارنظر را هم از مردم بگیرند که خب بحث جداگانه‌ای است و اساسا با مشارکت مردم برای آینده و تصمیمات خودشان، مخالفت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • الفاظ رکیک سپهر حیدری پس از ممنوعیت حضور دختران پرسپولیسی در ورزشگاه
  • وزیر کشور: ری، دماوند و فیروزکوه به استان‌های تهران شرقی و غربی ملحق نخواهند شد
  • آلفایی‌ها هنوز به دنیا نیامده، پیج اینستاگرام دارند
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران قطعی شد؟