Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارلینگ هالند امیدوار است که بتواند در کنار دونیل مالن بازی کند و می گوید که به مارکو روزه باور دارد.

ارلینگ هالند، مهاجم نروژی دورتموند در حاشیه تمرینات امروز این تیم با خبرنگاران مصاحبه کرد و در این مصاحبه در مورد آینده خود حرف زد. به گزارش طرفداری، ارلینگ هالند در مورد شایعات پیشنهاد چلسی برای جذب او به اسکای اسپورت آلمان گفت:

تا دیروز، تقریباً یک ماه بود که با مدیربرنامه ام صحبت نکرده بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. شما باید در این مورد به من بگویید اما امیدوارم فقط شایعه باشد چون 175 میلیون یورو برای فقط یک نفر، پول خیلی زیادی است.

در ادامه هالند در مورد آینده اش به بیلد گفت:

اول از همه، من هنوز سه سال دیگر قرارداد دارم. من از دوران حضورم در اینجا لذت می برم اما البته که کسب جام مهم است چون این همان چیزی است که من می خواهم. ما باید به عنوان یک تیم بهتر از قبل شویم و من به مارکو روزه باور دارم.

دونیل مالن؟

به او گفتم که پاس گل های زیادی به من بدهد، در غیر این صورت از دست او عصبانی خواهم شد. امیدواریم که با هم در خط حمله دورتموند بازی کنیم. او اینجاست تا تفاوت ها را رقم بزند. او باید انرژی مثبت را به تیم بیاورد و از همان لحظه اول آن را منتقل کند چون دورتموند باشگاه بزرگی است.

گفتنی است که دونیل مالن با اجازه آیندهوون در حال تمرین با دورتموند است اما هنوز انتقال او رسمی نشده است.

 

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با ابراهیم صادقی: بازیکنان نمی توانند فغانی را تحت تاثیر قرار دهند؛ او شیطنت را تشخیص می دهد ناگفته های شناگر المپیکی: ماساژور نداشتیم؛ پنهانی از وان یخ تیم بزریل استفاده کردیم! انتقال سردار آزمون به رم منتفی شد؛ او به بایرلورکوزن می رود/ توتو مرکاتو برابی: مربی لایپزیش را نمی شناختم، اسمش را گوگل کردم! مصدومیت 3 ماهه هافبک دربی کانتی به دلیل تکل خشن وین رونی، سرمربی این تیم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۵۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی دورتموند و لایپزیش + فیلم

دیدار دو تیم دورتموند و لایپزیش با پیروزی پر گل لایپزیش به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال دورتموند و لایپزیش عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ویکم بوندسلیگا آلمان از ساعت ۱۷ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد لایپزیش به‌پایان رسید.

جیدون سانچو در دقیقه ۲۰ تک گل تیم دورتموند را به ثمر رساند.

ایکوما اوپندا در دقیقه ۲۳، بنجامین سسکو در دقیقه ۲+۴۵، محمد سیماکان در دقیقه ۴۶ و کریستوف بوامگارتنر در دقیقه ۸۰ گل‌های لایپزیش را رقم زدند.

خلاصه بازی دورتموند و لایپزیش کد خبر 748525

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی دورتموند و لایپزیش + فیلم
  • گل های بازی لایپزیش 4-1 دورتموند (بوندسلیگا 2023/24)
  • شایعه عجیب درباره «شهریار»؛ با عالم غیب در ارتباط است!
  • اولی هونس: ژابی آلونسو با رد پیشنهاد ما شخصیتش را نشان داد؛ مربی باید مانند یک معلم باشد
  • شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • فروش امتیاز مسکن ملی توسط برخی سازمان ها، واقعیت یا شایعه؟
  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ