Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

تیم سپاهان با پیروزی مقابل ذوب آهن مانع از برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیسی‌ها پس از شکست تیم تراکتور شد. این تیم حالا به هفته آخر و دیدار مقابل استقلال رسید. سیدمحمدمهدی سیدصالحی در گفتگو با خبرورزشی، درباره دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان و شایعاتی که درباره تبانی این دو تیم در فضای مجازی منتشر شده حرف زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از شروع بحث فنی، شنیده‌اید که می‌گویند سپاهان و استقلال ممکن است با هم تبانی کنند تا استقلال ببازد و شانس سپاهان برای قهرمانی بیشتر شود؟

باید با قطعیت کامل بگویم که مکتب سپاهان مکتب حق و حقانیت است و از آن طرف مکتب استقلال مکتب ناصر خان حجازی؛ به هیچ عنوان بحث تبانی و فوتبال ناپاک در هیچ گوشه ای از این دو باشگاه بزرگ و پرطرفدار نمی‌گنجد. بنابراین اصلاً نباید سراغ این مسائل رفت. هر دو تیم دارای سابقه بزرگ و طرفداران زیاد در سراسر ایران و استان اصفهان هستند به همین خاطر نباید چنین شایعات زشتی درباره این دو تیم راه انداخت.

درباره مسائل فنی این مسابقه چه صحبتی دارید؟

در رابطه با مسائل فنی با تمام احترام به همه تیم‌های لیگ برتری باید بگویم دو تیم سپاهان و پرسپولیس به لحاظ فوتبال مالکانه و تنوع تاکتیکی، همچنین ارائه کارهای ترکیبی در خط حمله و دفاع یک سر و گردن بالاتر از همه تیم‌ها بودند. سپاهان که تا نیم‌فصل صدر جدول را در اختیار داشت و با یک لغزش، پرسپولیس این تیم را در بالای جدول گرفت اما این تیم تا آخرین لحظه‌ها در تعقیب پرسپولیس ماند. بنابراین سپاهان یک تیم تاکتیک مدار با تنوع تاکتیکی و دارای خط حمله فوق العاده است.

استقلال چطور؟

استقلال هم در روزهای اوج خود به سپاهان رسید. فرهاد پس از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خط دفاعی تیمش را ترمیم کرده و حالا می‌بینیم که تیمش هم سخت گل می‌خورد و هم فقط می‌برد. هر دو تیم قابل احترام هستند و جزو تیم‌های پرطرفدار. سپاهانی‌ها دنبال برد و استقلالی‌ها دنبال اعاده حیثیت.

با این همه فکر می‌کنید ممکن است فرهاد مجیدی روبروی سپاهان تیم دومش را به میدان بفرستد؟ چون سهمیه آسیایی تش قطع شده و از طرفی چند روز بعد باید در دیدار نیمه نهایی مقابل گل‌گهر بازی کند…

بعید می‌دانم چنین اتفاقی بیفتد. فرهاد مجیدی دنبال این است که از اعتبار فوتبال استقلال دفاع کند و از سوی دیگر محرم نویدکیا هم دنبال دفاع از اعتبار فوتبال سپاهان و استان اصفهان است. اگر مجیدی در زمین نساجی تیم نصفه و نیمه اش را به میدان فرستاد به خاطر این بود که می‌ترسید بازیکنان فانتزی اش مثل قائدی یا فرشید اسماعیلی روی چمن مصنوعی دچار مصدومیت شوند. از طرفی سپاهان هم مقابل ذوب‌آهن یک بازی بسیار سنگین تر از استقلال و نساجی را برگزار کرد. ذوب‌آهن در خطر سقوط بود و به شدت فشار می‌آورد که سپاهان را شکست بدهد. با این همه من فکر می‌کنم مجیدی تیم کاملش را به میدان می‌فرستد.

کدام تیم برنده می‌شود؟

هر تیمی‌که تمرکزش در میانه زمین بیشتر باشد برنده است. استقلال خط دفاعی خوبی دارد و در نقطه مقابل سپاهان خط حمله خطرناک. هر تیمی‌میانه زمین را در اختیار داشته باشد برنده خواهد بود.

حرف آخر؟

این مسابقه، بازی بازیکنان باتجربه دو تیم است. هر تیم کمتر اشتباه کند و تمرکزش بالاتر باشد قطعاً برنده این بازی است.

بیشتر بخوانید: نقش ترکیب استقلال در قهرمانی پرسپولیس!/ فرهاد مجیدی بر سر دو راهی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپاهان استقلال استقلال سپاهان سیدمهدی سیدصالحی دو تیم تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۶۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی بزرگ با سپاهان

آفتاب‌‌نیوز :

بازی بزرگ هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر ایران امروز در تهران بین پرسپولیس و سپاهان برگزار خواهد شد. دیداری که ۳ امتیاز آن اهمییت زیادی دارد و می‌تواند در تعیین تیم قهرمان سرنوشت ساز باشد. پرسپولیس که در بازی قبلی خود مقابل آلومینیوم در ضربات پنالتی مغلوب شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت، نیاز مبرمی به کسب ۳ امتیاز بازی خانگی امروز دارد. در بازی قبلی پرسپولیس امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند را در اختیار نداشت.

همچنین وحدت هنانوف و سعید صادقی هم به دلیل سرماخوردگی همراه کاروان پرسپولیس راهی اراک نشدند. دو بازیکن سرماخورده پرسپولیس این هفته به تمرینات گروهی اضافه شدند و عالیشاه هم با رفع مصدومیتش مشکلی برای همراهی قرمز‌ها ندارد. وضعیت بیرانوند برای بازی امروز نامشخص است. هرچند بازی کردن بیرانوند ریسک بزرگی محسوب می‌شود و خیلی‌ها اعتقاد دارند بیرانوند برای بازی کردن نباید خیلی عجله کند. در آخرین جلسه تمرینی پرسپولیس قرار بود دوباره امیررضا رفیعی درون دروازه قرار بگیرد. با این حال احتمال ضعیفی هم برای بازی کردن بیرانوند وجود دارد.

به غیر از بیرانوند سایر مصدومان پرسپولیس به بازی مقابل سپاهان خواهند رسید و تنها غایب قرمز‌ها برای بازی امروز دانیال اسماعیلی فر است که به دلیل حرکت منشوری در بازی با صنعت نفت از همراهی تیمش در بازی فوق العاده حساس مقابل سپاهان محروم شد. انتخاب جانشین دانیال برای این بازی یکی از دغدغه‌های کادرفنی پرسپولیس بود. در بازی با آلومینیوم و در نیمه دوم اسماعیلی فر یک خط جلوتر آمد و فرشاد فرجی در پست مدافع راست به میدان رفت. عملکرد فرجی در بازی با آلومینیوم خیلی خوب نبود و وینگر‌های آلومینیوم بار‌ها از سمت راست نفوذ کردند و حتی گل چهارم این تیم هم از همین جناح به ثمر رسید.

حالا از تمرینات پرسپولیس خبر رسیده وحدت هنانوف به جای فرجی انتخاب اصلی اوسمار برای حضور در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس است و جانشین اسماعیلی فر خواهد شد. انتخاب تقریبا عجیبی که خیلی‌ها را متعجب خواهد کرد. وحدت مدت‌ها مصدوم بود و هفته‌هاست که برای پرسپولیس به میدان نرفته است. همچنین امید عالیشاه با رفع مصدومیتش جانشین خدابنده لو در ترکیب اصلی خواهد شد.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و بیرانوند در آخرین لحظه در ترکیب اصلی قرار نگیرد، ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بزرگ این هفته مقابل سپاهان به این شکل خواهد بود: امیررضا رفیعی، وحدت هنانوف، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گیورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، سروش رفیعی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، اوستون اورونوف و عیسی آل‌کثیر.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • واکنش تحقیرآمیز یک پیشکسوت به بازی تراکتور-استقلال
  • واکنش نکیسا به تبانی: دم از دین‌داری نزنید
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از همه دوید!/ همچنان شانس قهرمانی داریم
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی بزرگ با سپاهان
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور