Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علی آرائی، مدیر منطقه سه شهرداری کرج با اشاره به اجرای عملیات جمع‌آوری نخاله و ضایعات بازمانده از تخریب پایگاه هوایی ناجا، گفت: روند مناسب‌سازی معبر برای تعریض بلوار ارم مطلوب است.

مدیر منطقه سه شهرداری کرج با اشاره به بازدید از طرح ‌های منطقه، افزود: با تلاش همکاران در آینده نزدیک تغییرات چشمگیری در سطح منطقه صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرائی در بخش دیگری به عملیات جدول‌گذاری در بلوار ارم که به فاصله دو کیلومتر اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای طرح هدایت و جمع‌آوری آب‌های سطحی، کنترل روان آب‌ها و ارتقاء سطح کیفی و ایمنی معابر شهر، ارتقای سطح بهداشت محیط زندگی و جلب رضایت شهروندان است.

او به وضعیت جمع‌آوری مراکز و انبارهای غیرمجاز تفکیک زباله و جمع‌آوری ضایعات اشاره کرد و افزود: طرح جمع‌آوری مراکز غیرمجاز با حکم و دستور قضایی دادستان در حال اجرا است.

مدیر منطقه سه شهرداری کرج گفت: این منطقه محل امنی برای مراکز غیرمجاز نیست زیرا جمع‌آوری و جلوگیری از فعالیت آن‌ها با نظارت بیشتر و بازدید مستمر انجام می شود.

انتهای پیام / ر .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تفکیک زباله معابر شهری جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۶۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت پاکبان طرقبه ای بر اثر تصادف با پژو پارس

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، پاکبان طرقبه ای در برخوردِ یک دستگاه خودرو با وی در بلوار ثامن الائمه شهر طرقبه، جان باخت.

 

بر اساس مشاهدات حاضران در صحنه تصادف، انحرافِ پژو پارس به سمتِ حاشیه بلوار علت این حادثه بوده است.


با موافقت خانواده این پاکبان اعضای وی برای پیوند به بیماران نیازمند عضو اهدا شد.

دیگر خبرها

  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • کسب رتبه نخست منطقه ۹ اصفهان در افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • فوت پاکبان طرقبه ای بر اثر تصادف با پژو پارس
  • لایروبی کانال آب‌های سطحی شهرک سعدی
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد