Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@00:51:12 GMT

رامبد جوان بستری شد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۶۶۳۴

رامبد جوان بستری شد

به گزارش  اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سیدعلی احمدی ــ تهیه کننده «خندوانه» ـ درباره وضعیت تولید و پخش این برنامه پس از ابتلای رامبد جوان به کرونا، توضیح داد: «با وجود ابتلای هفده نفر از دوستان و همکاران‌مان و نیز بستری شدن رامبد جوان عزیز، تمام تلاش‌مان را کردیم تا شب‌های عید بزرگ و مهم غدیر کنار هم‌ باشیم اما متأسفانه با هیچ تدبیری مقدور نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او همچنین از شروع فصل جدید «خندوانه» پس از ایام عزاداری محرم و صفر خبر داده است.

احمدی در بخشی از این یادداشت که خطاب به مخاطبان «خندوانه» نوشته، همچنین آورده است:

«این سه شب با تکرار برنامه‌های عید غدیر در فصل‌های گذشته خندوانه، همراهتان هستیم.»

بر اساس این گزارش، سی ام تیر ماه برخی عوامل «خندوانه» از ابتلای عده ای از دست اندرکاران تولید این مجموعه به کرونا خبر دادند. پس از آن تهیه کننده برنامه، در یادداشتی توضیح داد که «در روزهای اخیر ۱۷ نفر از عوامل این دو پروژه به کرونا مبتلا شده‌اند؛ چند بازیگر سریال، عروسک‌گردان‌های خندوانه و رامبد جوان!».

او در عین حال ابراز امیدواری کرده بود که با گذشت ایام دشوار ابتلاء، بتوانند شش برنامه انتهایی این فصل را با تدابیری روانه آنتن کنند که در نهایت در خبری جدید امروز ـ سه شنبه ـ پنجم مرداد ماه اعلام شد که فصل هفتم «خندوانه» تمام شده و فصل جدید پس از ایام عزاداری روی آنتن می رود.

پربیننده ترین مهدی قائدی و همسرش در باغ لاکچری + عکس لحظه برد تاریخ‌ ساز ثریا آقایی + فیلم خوزستان ۵۰سال پیش + عکس چهره بدون گریم هانیه توسلی + عکس آخرین وضعیت جسمی سپند امیرسلیمانی بعد از کرونا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: رامبد جوان رامبد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۶۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!

اخیرا محققان هلندی خبر فوت مردی که ۶۱۳ روز به بیماری کرونا مبتلا بود گزارش کردند. این مرد به‌دلیل ابتلا به نقص ایمنی نتوانست بیماری کرونا را شکست دهد.

این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

دیگر خبرها

  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!