Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد نوراللهی تاثیر گذارترین بازیکن پرسپولیس در این فصل امیدوار است بتواند عملکرد خود را رویایی تر کند.

پرسپولیس تهران روز جمعه باید آخرین دیدار فصل خود را انجام دهد. مسابقه‌ای که پرونده پرسپولیس مدل لیگ بیستم را می‌بندد. در این فصل نیز سرخ‌ها مدعی قهرمانی نشان دادند و یک هفته به پایان با دو امتیاز بیشتر شانس اول قهرمانی به حساب می‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک احمد نوراللهی در لیگ بیستم بهترین فصل فوتبالی خود را تجربه کرد. او که با درخشش در پرسپولیس به تیم ملی هم رسیده با اعتماد به نفس بسیاری در این فصل کار کرد و تاثیر فوق العاده‌ای در نتایج پرسپولیس داشت.

نوراللهی که از فصل ۹۳ در پرسپولیس توپ می‌زند در لیگ بیستم به اندازه شش فصل قبلی برای تیمش گل زده است. نُه گل نوراللهی تا اینجا او را آقای گل پرسپولیس کرده و می‌کوشد با زدن گل در بازی آخر مقابل پیکان علاوه بر تاثیر مستقیم در قهرمانی قرمزها تعداد گل‌های زده‌اش را دو رقمی کند. نوراللهی که به تراکتور نیز گل زد با روحیه بالایی در تمرینات شرکت می‌کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس احمد نوراللهی احمد نوراللهی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۶۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!

تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و استقلال در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دو تیم تاکنون ۴۵ بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۱۲ برد برای ذوب‌آهن، ۱۷ برد برای استقلال و ۱۶ تساوی به دست آمده است.

در ۲۲ بازی برگزار شده در تهران و به میزبانی استقلال نیز ذوب‌آهن ۵ برد و استقلال ۱۱ برد کسب کرده‌اند و ۶ بازی مساوی شده است.

بازی رفت دو تیم در ورزشگاه فولادشهر با تساوی یک بر یک به پایان رسید؛ آرمین سهرابیان ابتدا برای استقلال گلزنی کرد و در ادامه مهدی مهدی‌پور به اشتباه دروازه استقلال را باز کرد تا بازی مساوی شود.

استقلال با ۵۴ امتیاز صدرنشین لیگ بوده و پیروزی در این دیدار برای این تیم حیاتی است؛ ذوب‌آهن نیز با ۳۳ امتیاز در رده هشتم قرار دارد و برای صعود در جدول رده‌بندی به امتیاز نیاز دارد.

دیگر خبرها

  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان بی‌تاثیر بود؛ بدون دست هم می‌توانست بازی کند!
  • تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!
  • رکوردهای شیرین مودریچ و کارلتو در شب شیرینی رئالی‌ها
  • بازگشت دانیال به امید دو رقمی در پرسپوليس
  • رئیس جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • احمد نوراللهی با الوحده، قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • اتفاق خوشحال کننده برای ستاره پرسپولیسی در امارات