Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - جلسه شورای عالی هماهنگی جهت تشریح برنامه ها محرم و صفر با حضور شهردار تهران و معاون اجتماعی و فرهنگی برگزار شد.
به گزارش شهر، محمدرضا جوادی یگانه ، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران محوریت برنامه های محرم را تاکید بر فضاسازی دانست؛ و در ادامه گفت: قرار نیست ما جایگزین هیأت باشیم، معاونت اجتماعی با همکاری سازمان زیبا سازی در کنار هیأت و مردم برای عزاداری در این ایام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا از سال گذشته، ما تجربه برگزاری مراسم عزا و سیاه پوش کردن سطح شهر را برای دومین سال خواهیم داشت.
جوادی یگانه اظهار کرد: امسال باید مراکز عمومی و ادارات دولتی از جمله بانک ها و سایر ارگان های شهر تهران به جای تمرکز بر مناسب سازی فضای داخلیشان، فضای بیرونی را با یک شکل و فرمت واحد، برای این ایام آماده کنند.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی بیان کرد: ما از مناطق 22 گانه خواستیم که تعداد مکان هایی که فضای باز در اختیار دارند را به معاونت اجتماعی معرفی کنند، تا بتوانیم این فضا ها را برای سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) در اختیار هیأت ها مذهبی قرار دهیم.
محی الدین فاضلیان مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران درباره اهمیت ایام محرم و صفر گفت: ترویج فرهنگ عاشورایی و ایثار، از تاکیدات مقام معظم رهبری است. این ایام یک وفاق اجتماعی را در ایران بوجود می آورد. که رنگ بندی سیاسی و قومی در آن مطرح نیست، بلکه عاملی برای تقویت وحدت اجتماعی میان مردم است.
فاضلیان افزود: شعار «با یاد تو، شهر جان گرفت» فضا سازی شهر برای ایام محرم را مانند سال گذشته انجام می‌دهیم و بنا است در هر منطقه، 5 میدان اصلی را سیاه پوش کنیم.
همچنین مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران خلاصه ای از برنامه های معاونت اجتماعی و فرهنگی برای این ایام را تشریح کرد و گفت: دستور العمل ها به مناطق ابلاغ شده و در حال انجام سازی است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معاونت اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۶۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوردر مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: در زمینه حجاب کار اجرایی انجام نمی‌دهیم دنبال فرهنگ سازی هستیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور صبح امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: ما عملا نمی‌توانیم در مساله اجرا وارد شویم، اما در تلاش برای فرهنگ سازی هستیم.

خزعلی: دوره موشک تمام نشده وقتی زبان وتو می‌شود

خزعلی خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که توسط معاونت امور زنان ریاست جمهوری در این زمینه در سال گذشته انجام گرفت آموزش زیست عفیفانه به مربیان بود که آنها برای والدین برنامه‌های الگویی و کارگاهی برگزار خواهند کرد و در پنج استان این کار انجام شده و برای 10 استان دیگر هم برنامه کارگاهی در مشهد برگزار می شود.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت
  • زمینه‌های فرهنگ‌سازی حجاب؛ گرایش ذاتی به حیا و خانواده‌دوستی