Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام «جواد فاطمی‌نسب» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد افزود: منافقین کوردل با حمایت صدام ملعون به خیال خام خود از مرزهای غربی به کشور حمله کرده و برای رسیدن به پایتخت کشور طی چند روز وعده داده بودند غافل از اینکه رزمندگان شجاع و دلاور اسلام همانند کوه در برابر آن ها ایستادگی کرده و طومار آن ها را درهم پیچیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: شهید صیاد شیرازی در طراحی و اجرای پیروزمندانه این عملیات نقش بسیار مهمی داشت به طوریکه منافقین در زمان شهادت این شهید والامقام ادعای انتقام عملیات مرصاد را داشتند.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: عملیات‌های دوران دفاع مقدس باید برای نسل جوان و نوجوان بازگو شده و در سالروز آن مراسمات یادبود برگزار شود چون نقش مهمی در ترویج فرهنگ جبهه و شهادت در جامعه دارد.

عملیات مرصاد، پاتک نیروهای نظامی ایران در پاسخ به عملیات فروغ جاویدان سازمان منافقان خلق بود و سرانجام این عملیات در پنجم مرداد ماه ۱۳۶۷، با رمز "یا علی"و به منظور مقابله با منافقان در منطقه اسلام آباد غرب و کرند غرب در استان کرمانشاه آغاز شد.

سازمان منافقین خلق در پنجم مرداد سال ۶۷ عملیاتی را با نام فروغ جاویدان از مرزهای غرب ایران آغاز کردند.

نیروهای نظامی وابسته به این سازمان فاصله تنگه پاتاق تا منطقه چهار زبر در ۳۴ کیلومتری کرمانشاه را با سرعت خیلی زیاد طی کردند اما رزمندگان اسلام در عملیات آزادسازی مرصاد پس از چند روز نبرد سنگ موفق شدند شمار زیادی از نیروهای منافقین را به هلاکت برسانند و این مناطق را آزاد کنند.

سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها سرپل ذهاب عملیات مرصاد جنگ تحمیلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب عملیات مرصاد جنگ تحمیلی سرپل ذهاب عملیات مرصاد جنگ تحمیلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عملیات مرصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۶۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای از آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی در دریای مدیترانه و هر جای دیگری که در تیررس این نیروها باشد، خبر داده و اعلام کرد که زمان اجرای این مرحله از همان لحظه صدور این بیانیه خواهد بود.

در این بیانیه آمده است: نیروهای مسلح یمن تحولات نبرد در نوار غزه از جمله تداوم تجاوزات اسرائیل و آمریکا و آمادگی برای انجام عملیات تهاجمی نظامی با هدف قرار دادن منطقه رفح را دنبال می کند که در آن دشمن قصد دارد برگ برنده اسرا را بدون آتش بس دائمی از دست مقاومت خارج کند.

کد خبر 6095862

دیگر خبرها

  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • ببینید | بدرقه صدای فراموش‌نشدنی ورزش
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه
  • عملیات ترکیبی رزمندگان فلسطینی در نبرد ۱۵ ساعته با اشغالگران
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • روایت شهادت بانوی پاسدار و فرزندش توسط منافقین
  • حج، رزمایش قدرت اسلام در مقابل کفر جهانی است
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن