Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@05:09:22 GMT

منافقان شکست مرصاد را تحقیر تاریخی خود می‌دانند

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۶۹۸۳

منافقان شکست مرصاد را تحقیر تاریخی خود می‌دانند

ابراهیم شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با گرامیداشت پنجم مرداد سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد در شکستن هیمنه منافقان کوردل با حمایت صدام خائن اظهار کرد: به دنبال پذیرش قطعنامه ۵۹۸ تحرکات ارتش عراق در مرزهای ایران به ویژه شلمچه و خرمشهر ادامه داشت ولی با هوشیاری و صلابت نیروهای مسلح همه توطئه‌های آنها در نطفه خفه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: منافقان کوردل که خیال خام تصرف بخشی از ایران را در ذهن داشتند از فرصت به وجود آمده برای حمله به مرزهای ایران و مناطق غرب استفاده کرده و توانستند برخی از شهرهای کرمانشاه را تصرف کنند.

رزمنده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: در چنین ایامی با عنایت الهی و مجاهدت رزمندگان اسلام به ویژه تدبیر شهید صیاد شیرازی در تنگه مرصاد بلایی بر سر منافقان آوردیم که تا عمر دارند آن را فراموش نخواهند کرد.

شجاعی افزود: این عذاب الهی مایه تحقیر آنها در قالب عملیات فروغ جاویدان شد که با سرکردگی مسعود و مریم رجبی منافقان احساس می‌کردند از فرصت قبولی قطعنامه برای تصرف شهرهای ایران می‌توانند استفاده کنند اما در این کار ناکام شده و پشتیبانی صدام نیز نتوانست آنها را از این گرداب نجات دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: عملیات مرصاد با رمز یا صاحب‌الزمان ادرکنی آغاز شد و در پنجم مرداد تنگه مرصاد کمین‌گاه نابودی منافقان شد تا محل دفن همیشگی این انسان‌های کوردل باشد.

شجاعی اضافه کرد: امروز نیز این منافقان از شکست مرصاد و تحقیر تاریخی رنج می‌برند و با انواع توطئه‌ها و حیله‌گری‌ها سعی می‌کنند تا ملت ایران را از پشتیبانی نظام اسلامی مأیوس کنند در حالی که ملت مسلمان ایران با تبعیت از ولایت و مجاهدت بی‌نظیر همواره در سنگر حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام حاضر و آماده هستند.

کد خبر 5267308

منبع: مهر

کلیدواژه: عملیات مرصاد اردبیل دفاع مقدس ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا عید غدیر خم بوشهر کرمانشاه گرگان اردبیل ایلام خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا واکسیناسیون خشکسالی عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۶۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره جدی شجاعی برای تقابل با ملوان

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران در هفته‌های اخیر با هدایت مسعود شجاعی چهره متفاوتی از خود نشان داده و با کسب امتیازات متوالی خود را از منطقه سقوط دور کرده و حالا به کسب رتبه تک رقمی در لیگ فکر می‌کند.

هواداری‌ها پس از صعود به جمع هشت تیم برتر جام حذفی، صنعت نفت آبادان را نیز در لیگ برتر شکست دادند و حالا با انگیزه زیاد، خود را آماده بازی با ملوان در بندر انزلی کرده‌اند.

تقابل این هفته مسعود شجاعی، سرمربی جوان هوادار با مهدی تارتار که تیم شگفتی‌ساز امسال ملوان را هدایت کرده، از جذابیت‌های بازی‌های این هفته خواهد بود. شجاعی امروز با جدیت زیاد تیمش را برای حفظ روند خوب بنفش‌ها تمرین داد.

هوادار امروز پس از یک جلسه تمرین سبک با اتوبوس راهی انزلی می‌شود تا خود را آماده مصاف فردا با ملوان کند.

دیگر خبرها

  • دفاع تاریخی چهره مطرح عمانی از ایران و تحقیر عرب‌ها
  • شکست جوانان ایران مقابل شاگردان مسعود شجاعی
  • شهر بدون کوچه ایران را بشناسید
  • هشدار به منچستریونایتد: تن هاخ را اخراج نکنید، مقابل منچسترسیتی و آرسنال تحقیر می‌شوید!
  • عصبانیت ریو فردیناند از تحقیر منچستریونایتد؛ می‌رم بخوابم، شب خوش! / عکس
  • نمایش دستاوردهای هسته‌ای بومی ایران در حاشیه کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای
  • لورکوزن با رکوردشکنی تاریخی، جاودانه شد!
  • تحقیر رقیب در فینال: عجب قهرمانی باشکوهی!
  • چهره جدی شجاعی برای تقابل با ملوان
  • تحقیر مدافعان و دروازه‌بانان قبل از زدن گل؛ از اوزیل تا واردی / فیلم