Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@00:58:27 GMT

آیت‌الله رئیسی: من به آینده کشور بسیار امیدوارم

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۷۰۳۸

آیت‌الله رئیسی: من به آینده کشور بسیار امیدوارم

 به نقل از روابط عمومی دفتر رئیس جمهور منتخب، نشست کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی با آیت الله سید ابراهیم رئیس جمهور منتخب بعد از ظهر امروز سه شنبه با حضور حدود ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس برگزار شد.

در این نشست که در آستانه عید سعید غدیر خم برگزارشد، ۱۶ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک انتخاب آیت الله رئیسی، به تشریح اولویت های تخصصی کشور و ارائه راهکارهای پیشنهادی کمیسیون خود در پیشبرد برنامه های دولت سیزدهم پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس جمهور منتخب نیز در این نشست با تاکید بر تخصص، دغدغه مندی و دلسوزی نمایندگان مجلس، از تشکیل جلسات مشترک میان دولت و مجلس استقبال کرده و اظهارداشت: دولت و مجلس باید به اولویت ها توجه داشته باشند و با نگاهی متوازن در تمامی حوزه ها، نه صرفا یک بخش و یا قشر خاصی از جامعه، بلکه تمامی آحاد مردم را مدنظر قرار داده و رفع مشکلات و دغدغه های ایشان را با فوریت پیگیری نمایند.

آیت الله رئیسی تاکید کرد: من به آینده کشور بسیار امیدوارم و اطمینان دارم به واسطه داشتن سرمایه عظیم مردم و برخورداری از ظرفیت تمامی بخش ها، برون رفت از سختی ها و محدودیت های موجود، ممکن و دست یافتنی است.

دکتر رئیسی گفت: اعتقاد دارم ما باید در جهت رفع مشکلات و گرفتاری های مردم همراه باشیم و دوشادوش یکدیگر بصورت جهادی و شبانه روزی تلاش کنیم وضعیت را به نفع زندگی مردم تغییر دهیم.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه همکاری دولت آینده، مجلس شورای اسلامی و همه بخش ها و نهادها می‌تواند به گشایش در زندگی مردم بیانجامد، اظهار داشت: همراهی و همکاری برای رفع مشکلات و گرفتاری های کشور اقدامی افتخارآمیز و انقلابی است. این همکاری باید مردم را امیدوارتر و سرمایه اجتماعی را افزونتر کند.

در این جلسه که در راستای تعاملات و همکاری های متقابل میان مجلس و دولت سیزدهم برگزار شد، روسا و اعضای کمیسیون های آموزش و تحقیقات، اجتماعی، اقتصادی، امنیت ملی و سیاست خارجی، انرژی، برنامه و بودجه، بهداشت و درمان، شوراها و امورداخلی، صنایع و معادن، عمران، فرهنگی، کشاورزی، اصل نود، حقوقی و قضایی و همچنین فراکسیون روحانیت و فراکسیون بانوان به بیان نظرات و ارائه راهکارهای خود پرداختند./فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: رئیسی نشست کمیسیون های تخصصی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۷۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند

قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی انتخابات‌های بسیاری در کشور برگزار شده و مردم همواره با مشارکت بالا پای صندوق‌های رأی آمده‌اند. 

او افزود:در کشور ما مسئولان با انتخاب مردم مشخص می‌شوند و احزاب و تشکل‌های سیاسی باید مردم را به شرکت در انتخابات تشویق و نقش آنان را در عرصه های مهم کشور پررنگ‌تر کنند.

حشمتیان متذکر شد : امیدوارم که انتخابات آینده شاهد مشارکت بیشتری از مردم باشیم چرا که این دوره از انتخابات نقش پررنگی در شیوه شکل گیری مجلس و سرنوشت جامعه دارد لذا از آحاد جامعه تقاضا داریم به همه پرسی چند روز آینده بی تفاوت نباشند.

حشمتیان درباره چینش هیات رئیسه مجلس دوازدهم افزود: در مجلس دوازدهم شاهد رقابت بین جریان‌های اصولگرایی هستیم و معتقدم که اتحاد شورای وحدت و ائتلاف در شکل گیری هیات رئیسه آینده نقش پررنگی دارد .

رئیس خانه احزاب تاکید کرد: بعد از اعلام نتایج انتخابات دور دوم می‌توانیم با اطمینان بیشتری درباره ترکیب هیات رئیسه مجلس گمانه زنی کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • اسلام‌آباد: سفر رئیس جمهور ایران فرصتی برای تعمیق همکاری‌ها بود
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • رئیسی: این سفر پیام مهمی داشت
  • آیت‌الله رئیسی: شرکت‌ها و متخصصان ایرانی آماده مشارکت در پروژه‌های عمرانی سریلانکا هستند
  • اسناد همکاری میان ایران و سریلانکا به امضا رسید
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد