Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

پیروز حناچی، عصر سه شنبه در مراسم افتتاح ورودی شرقی پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک- شهدای مسجد ارک گفت: چهارراه گلوبندک از چهارراه های قدیمی شهر تهران و ورودی های مترو آن نیز یکی از پرازدحام ترین ورودی های مترو است.

وی افزود: طرح های شرقی و غربی از پیش برای زیر گذر تعریف شده بود امروز دسترسی شرقی افتتاح شد و دسترسی غربی نیز پیش از این بهره برداری شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حناچی با بیان اینکه تعداد خروجی ها و ورودی های مترو با هم برابر می شود و ازدحام جمعیت بین کسانی که مسیرهای مختلفی را انتخاب می کنند، تقسیم می شود، ادامه داد: پس از این بر سطح و زیر زمین ازدحام قبلی را نخواهیم داشت.

به گفته شهردار تهران برای اجرای این پروژه تا کنون و در تراز منفی یک، حدود ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده و برای تراز منفی دو نیز به همین مقدار اعتبار نیاز خواهد داشت.

وی افزود: به طور قطع این زیرگذر اثرات ترافیکی مثبتی خواهد داشت. چرا که ورودی و خروجی سابق برای مترو در چهار راه گلوبندک کافی نبود و در برخی مقاطع و ایام با ازدحام جمعیت مواجه بودیم که می توانست منجر به حادثه ای خطرناک شود. اکنون اما با چند خروجی و ورودی جمعیت می توانند آزادانه و با کمترین پله از این مسیر تردد کنند.

حناچی درباره استفاده شهروندان از زیرگذر گلوبندک و تردد نکردن از خیابان پانزده خرداد اضافه کرد: با هماهنگی پلیس راهور بسته شدن خیابان پانزده خرداد و پیاده شدن آن از قبل صورت گرفت در گذشته در این خیابان و این نقطه شاهد تردد موتور سیکلت و خودرو بودیم و جای قدم برداشتن برای عابرین پیاده وجود نداشت. خوشبختانه این پروژه به کیفیت پیاده راه پانزده خرداد نیز کمک می کند و دسترسی این منطقه را بالا خواهد برد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پیروز حناچی شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز

شهردار تبریز از بررسی طراحی و احداث شش شهربازی در کنار بهسازی امکانات مجتمع تفریحی باغلارباغی در سال جاری با همراهی بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یعقوب هوشیار ظهر امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در یکصد و نود و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: امسال شش شهربازی با مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی و با تکیه بر توان تخصصی شهرداری ساخته می‌شود.

وی افزود: در صورت تمایل نداشتن سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این زمینه، شهرداری در دو نقطه شهر اقدام به احداث شهربازی خواهد کرد.

شهردار تبریز با بیان اینکه شهرداری نزدیک به ۲۰ هزار میلیارد تومان در شهر املاک دارد، خاطرنشان کرد: نگاه شهرداری به املاک بیشتر متمرکز بر مولدسازی املاک است و بر همین اساس کمترین تحقق بودجه شهرداری در سال گذشته مربوط به حوزه فروش املاک بود؛ این موضوع در بودجه ۱۴۰۳ نیز مطابق سال قبل پیش بینی می‌شود.

هوشیار اضافه کرد: هر چند در برخی موارد، همچون پروژه‌های کلان شهری نیاز به فروش املاک احساس می‌شود ولی نگاه کلان شهرداری حفظ و مولدسازی املاک است.

وی ادامه داد: بانک اطلاعات املاک شهرداری از دوره مدیریت شهری قبلی خالی تحویل گرفته شده بود و با تلاش بی وقفه دست‌اندرکاران در حال حاضر سامانه یکپارچه اطلاعات املاک و مستغلات شهرداری یکی از سامانه‌های قوی و غنی به شمار می‌رود.

شهردار تبریز تصریح کرد: بیشتر مزایده‌های شهرداری در خصوص املاک به فروش منجر نشده است چرا که در شرایط فعلی خرید و فروش املاک رونق چندانی ندارد؛ از طرف دیگر سیاست‌گذاری شهرداری مولدسازی املاک بوده است و انتظار درآمد از فروش املاک ندارد.

کد خبر 750841

دیگر خبرها

  • کمالشهر صاحب بیمارستان جدید می‌شود
  • مشهد شهری فرا ملی اما با اعتبارات محلی است
  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • اعتراض به شهردار استانبول در مترو برای تروریستی خواندن حماس
  • احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی در قصر فیروزه
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • مسیر دسترسی به آبشار لوه به دستور دادستان گالیکش مسدود شد