Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری از آغاز عملیات اجرایی تونل تاراز یک (هونی) در بازفت شهرستان کوهرنگ خبر داد و گفت: احداث این محور موجب تسهیل در تردد خودروها و رونق گردشگری در این منطقه می‌شود.

اقبال عباسی پنجم مردادماه در آئین کلنگ‌زنی تونل تاراز یک ( هونی) در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ، اظهار کرد: بهره‌برداری از این تونل و مسیرهای دسترسی آن موجب تسهیل در تردد خودروها و ارتقای گردشگری در این منطقه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به مزایای احداث محورهای مواصلاتی در استان، افزود: رونق تجارت، بهبود کمی و کیفی حوزه فرهنگ و توسعه بخش‌های مختلف از مزایای احداث و توسعه محورهای مواصلاتی به‌شمار می‌رود.

وی بیان کرد: محور ارتباطی لردگان به ایذه، محور ارتباطی ناغان- کارون ۴ به خوزستان  و محور ارتباطی شهرکرد- بازفت به خوزستان موجب تحول در حوزه ارتباطات جاده‌ای خواهد شد و همچنین موجب تسهیل در ارتباط بین استان‌های فلات مرکزی ایران به بنادر جنوبی کشور می‌شود.

اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای احداث تونل تازار یک (هونی)

در ادامه آیین کلنگ‌زنی تونل تاراز یک ( هونی ) حسین‌علی مقصودی- مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره اینکه برای احداث این تونل در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ ۱۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار ملی اختصاص پیدا کرده است، طول این تونل حدود ۱۳۲ متر است.

وی ادامه داد: در مسیر شهرکرد- بازفت به خوزستان سه تونل احداث خواهد شد که برای احداث این تونل‌ها به طول ۳۸۰۰ متر اعتباری بالغ بر ۵۰۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

مقصودی با بیان اینکه با احداث تونل تاراز یک(هونی) و جاده‌های دسترسی آن به طول ۱۱ کیلومتر، مسیر شهرکرد- کوهرنگ به خوزستان حدود ۳۵ کیومتر کوتاه‌تر خواهد شد، خاطرنشان کرد: مدت پیمان پیمانکار این پروژه حدود ۳۶ ماه است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: بهره‌برداری از محور ارتباطی شهرکرد- بازفت به خوزستان برای استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری دستاوردهای بسیاری در حوزه اقتصادی و گردشگری دارد، احداث این محور از مهم‌ترین مطالبات مردم بخش بازفت شهرستان کوهرنگ است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه چهارمحال و بختیاری محور مواصلاتی شهرستان کوهرنگ استاندار چهارمحال خوزستان بازفت شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری محور ارتباطی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت برق استان چهارمحال و بختیاری از اجرا و بهره‌برداری ۷ طرح برق رسانی در سطح استان با صرف ۳۴۵ میلیارد ریال اعتبار خبر داد. - اخبار استانها -

مجید فرهزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، از اجرا و بهره‌برداری 7 طرح برق‌رسانی در سطح استان با صرف 345 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

وی ادامه داد: برق‌رسانی به ناحیه صنعتی وحدت کیار، توسعه فیدر شماره 7 ناغان در شهرستان اردل جهت تأمین برق شهرک صنعتی کاج، احداث فیدر‌های جدید برق‌رسانی در دشتک و احداث فیدر عمومی و بهینه‌سازی فیدر شماره 5 در گندمان جهت پمپاژ آب کشاورزی، از جمله این طرح‌ها هستند.

مدیر عامل شرکت برق استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برق رسانی به پمپاژ آب آزادگان در شهرستان بن، احداث فیدر‌های اختصاصی فاز 1 و 2 معادن سنگ بیدکل – باباحیدر، تقویت و بهینه‌سازی فیدر شماره 4 فارسان جهت برق‌رسانی به قطب صنعتی جونقان از دیگر این طرح‌ها بود.

وی در ادامه افزود : هدف از اجرای این طرح‌ها برق رسانی به نواحی صنعتی، ارتقاء ظرفیت و توسعه زیرساخت‌ها، مدیریت بار مصرف، برق‌رسانی به پمپاژهای آب کشاورزی، مجتمع‌های گلخانه‌ای و دامداری، اشتغال زایی و... می‌باشد. برای اجرای این طرح‌ها 41 کیلومتر شبکه برق هوایی و 440 متر شبکه زمینی احداث شده است.

انتهای پیام/7540

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • فرآیند احداث پایانه مکانیزه مواد معدنی آغاز شد/ تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری