Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری صهیونیستی از آتش سوزی در شمال فلسطین اشغالی، نزدیک یکی از مهمترین دریاچه‌های آب شیرین منطقه و کمبود برق در مناطق یاد شده خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، منابع خبری صهیونیستی سه شنبه از آتش سوزی در شمال فلسطین اشغالی وکمبود برق در برخی نواحی خبر دادند.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» یک آتش سوزی صبح سه شنبه به وقت محلی در جنوب شهر «کریات شمونا» رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های صهیونیستی مدعی شده‌اند که این آتش سوزی ناشی از پرتاب منور از سوی نظامیان صهیونیستی و به دنبال حادثه امنیتی در مرز با لبنان بوده است که منجر به خسارت بر خطوط انتقال برق و کمبود برق در شهر کریات‌شمونا و شهزستان‌های اطراف شده است.

یک آتش سوزی دیگر نیز نزدیک دریاچه «جلیل» از مهمترین منابع تامین اب شیرین در فلسطین اشغالی رخ داده است. به دنبال این حادثه، نواحی اطراف و رود اردن تخلیه شدند و تردد سنگین خودرو‌ها در این مناطق گزارش شده است.

روزنامه «یدیعوت آحارانوت» نیز از آتش سوزی بزرگ در منطقه الجلیل بالا (منطقه‌ای کوهستانی در شمال فلسطین اشغالی و جنوب لبنان) خبر داد و نوشت، چند گروه امداد و آتش نشانی به منطقه اعزام شده اند. رسانه‌های یاد شده به دلایل امنیتی به جزئیات بیشتری از این حوادث اشاره‌ای نکرده‌اند.

 

چندی قبل نیز شبکه ۲۴ رژیم صهیونیستی گزارش داد که آتش‌سوزی‌های گسترده در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه سبب شد تا فعالیت قطار در این مناطق متوقف شود. جوانان فلسطینی در نوار غزه در راستای همبستگی با فلسطینیان قدس، ارسال بادبادک‌ها و بالن‌های آتش‌زا به سوی شهرک‌های صهیونیستی اطراف را از سرگرفته‌اند.

رژیم صهیونیستی برای خاموش کردن آتش‌سوزی‌های گسترده علاوه بر استفاده از نظامیان ارتش، هواپیما‌های آب‌پاش را نیز به منطقه سرازیر کرده تا بتواند آتش‌سوزی‌ها را تحت کنترل در آورد. برخی منابع خبری نیز از وقوع یک آتش سوزی گسترده در اطراف مرکز نظامی در شمال غربی «حیفا» خبر دادند و مطابق معمول رسانه‌های اسرائیلی با گزارش وقوع این آتش سوزی گسترده، از بیان جزئیات بیشتر خودداری کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فلسطین نابودی اسراییل مبارزه با صهیونیزم شمال فلسطین اشغالی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۷۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جنبش مقاومت اسلامی لبنان بامداد پنجشنبه از عملیات موشکی علیه نظامیان و پایگاه رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب‌الله در این راستا، تصاویر حمله موشکی به اهداف صهیونیستی در مناطق «رامیم»، «هونین» و «مرغلیوت» در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان ضمن اشاره به گرفتن تلفات از صهیونیست‌ها در این حمله، گفت که این عملیات را در پاسخ به حملات اشغالگران علیه غیرنظامیان لبنانی انجام داده است.

این در حالی است که در بامداد پنجشنبه، مناطق اطراف شهرک‌های «مارون الراس»، «حولا» و «یارون» چندین مرتبه هدف حملات توپخانه‌ها و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان پیش از این نیز گفته بود که نظامیان صهیونیست در نزدیکی پایگاه «جل العلام» در شمال فلسطین اشغالی را با موشک هدف قرار داده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • تداوم حملات حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی