Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه تایمز اسرائیل، در پی انتشار گزارش‌ها درباره استفاده برخی کشور‌ها از نرم افزار‌های تولیدی شرکت صهیونیستی «گروه ان اس او» برای جاسوسی از فعالان، سیاستمداران و روزنامه نگاران، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از سیاست‌های این رژیم در خصوص صادرات این گونه نرم افزار‌های جاسوسی، دفاع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گانتس در سخنرانی خود خطاب به کنفرانس هفته سایبری دانشگاه تل آویو اعلام کرد: ما از اخبار اخیر در خصوص استفاده از سامانه‌هایی که در برخی شرکت‌های سایبری اسرائیل ساخته شده اند، آگاهی داریم. اسرائیل به عنوان یک دموکراسی لیبرال غربی، صادرات محصولات سایبری را همسو با قانون کنترل صادرات دفاعی خود تحت کنترل دارد، و از رژیم‌های کنترل صادرات بین المللی پیروی می‌کند.

وی مدعی شد اسرائیل به عنوان سیاست خود، مجوز صادرات محصولات سایبری را به دولت‌ها تنها برای استفاده‌های قانونی و تنها برای جلوگیری از وقوع جرم و تروریسم و تحقیق درباره آن‌ها مجاز می‌داند. کشور‌هایی که به این سامانه‌ها دست می‌یابند، باید به تعهدات خود در خصوص این الزامات عمل کنند. ما در حال حاضر مشغول بررسی اطلاعاتی هستیم که درباره این موضوع منتشر شده است.

این در حالی است که معترضان که مقابل ساختمان شرکت «گروه ان اس او» در هرزلیا تجمع کرده بودند و نوشته‌هایی را با مضمون "صادرات سلاح توسط اسرائیل را متوقف کنید" در دست داشته و شعار می‌دادند «جنگ سایبری شما را نمی‌خواهیم»، "ان اس او، ان اس او، وقت رفتن است"، "نه به جاسوسی و سرکوب" و "جاسوسی از ما را متوقف کنید/ ان اس او را متوقف کنید".

هفته گذشته رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند یک آژانس اطلاعاتی مغرب با استفاده از نرم افزار‌های تولیدی «ان اس او»، احتمالا تلفن همراه امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه و سایر اعضای دولت این کشور را هدف قرار داده است.

نرم افزار پگاسوس که تولیدی شرکت «گروه ان اس او» است، در حال حاضر در کانون رسوایی‌های جاسوسی جهانی قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی تل آویو نرم افزار پگاسوس نرم افزار ان اس او

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۷۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت چین ازحق مشروع ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری های شانگهای در آستانه قزاقستان با وزیر دفاع چین دیدار و گفتگو کرد.

امیر سرتیپ آشتیانی در این دیدار  ضمن تشکر  از مواضع  و دیدگاه های دولت چین در قبال تحولات منطقه به ویژه محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران گفت: تنش های اخیر در منطقه و شرایط اسفناک غزه نتیجه اقدامات بی ثبات ساز امریکا در منطقه و حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی  است.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران  با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به کشور چین و امضای برنامه جامع مشارکت همکاری های دو طرف افزود:   برای حل مسائل امنیتی منطقه ای و بین المللی ، همکاری و همگرایی  بیشتر طرفین ضرورت دارد.

وزیر دفاع چین در این دیدار با اشاره به تحولات  منطقه غرب اسیا،  حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد و افزود: این عمل ناقض حقوق بین الملل است و ما از حق مشروع ایران در پاسخ به این اقدام حمایت میکنیم.

وزیر دفاع چین ضمن دعوت از وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در کنفرانس  امنیتی پکن بر تداوم همکاری ها تاکید کرد. 

وزیر دفاع چین  در این دیدار خواستار آتش بس در نوار غزه و ارسال کمک های بشر دوستانه  به آن منطقه شد.

وزیر دفاع چین همچنین  بر گسترش روابط دفاعی و نظامی با جمهوری اسلامی ایران تاکید نمود.

دیگر خبرها

  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • حمایت چین ازحق مشروع ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی 
  • حمایت چین از حق مشروع ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی 
  • انتقاد امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان در آمریکا
  • حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی برای مقابله با حملات ایران
  • اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
  • اوضاع بی‌بی حسابی بیخ پیدا کرده است 
  • اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است 
  • وزیر صهیونیست: بایدن به اسرائیل آسیب رساند
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل