Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سعید کوچکی مدیرعامل شرکت شیمی دارویی داروپخش به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ دارویی شستا از رشد فروش ۵۶ درصدی خبر داد و گفت: با مقایسه عملکرد شرکت در چهار ماهه اول ۱۴۰۰ با دوره مشابه سال قبل، رشد ۵۶ درصدی فروش در چهار ماه اول امسال نسبت به چهار ماه اول سال ۱۳۹۹ از دستاورد‌های مهم شرکت شیمی دارویی داروپخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال حاشیه سود خالص بعد از کسر مالیات، از ۳۲ درصد به ۳۴ درصد افزایش یافته است.

همچنین کاهش نسبت هزینه‌های مالی به فروش یکی دیگر از شاخص‌هایی است که روند کاهشی مناسبی داشته است بطوریکه هزینه‌های مالی شرکت نسبت به فروش در چهار ماه اول سال ۱۴۰۰ از ۴ درصد به ۳ درصد کاهش یافته است. پیش‌بینی می‌شود روند بهبود عملکرد شرکت در طول سال نیز ادامه داشته باشد.

همچنین بنابر گزارش عملکرد سال ۱۳۹۹ که در مجمع عمومی در خرداد ۱۴۰۰ ارایه شد، شرکت شیمی دارویی داروپخش با افزایش حاشیه سود خالص از ۱۶ درصد به ۳۳ درصد موفق شد از رشد سود ۱۸۴ درصدی نسبت به سال ۱۳۹۸ برخوردار شود.

دکتر سعید کوچکی با بیان اینکه شرکت شیمی‌دارویی داروپخش، دومین شرکت تولیدکننده مواد موثره داروئی در کشور است؛ گفت: این شرکت ۴۴ محصول به عنوان مواد اولیه دارویی تولید می‌کند. همچنین شرکت موفق به اخذ گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو برای کلیه خطوط تولیدی‌اش شد. ضمنا افزایش تعداد محصولات دارای تاییدیه دانش بنیان از ۱۶ محصول به ۳۳ محصول از دیگر تحولات مثبتی بود که مدیرعامل شرکت شیمی دارویی داروپخش به آن اشاره کرد.

وی در تشریح وضعیت پروژه‌های انجام شده در شرکت گفت: با تکمیل سه پروژه توسعه‌ای به ارزش ۸۳،۶۷۷ میلیون ریال، دو خط اتاق تمیز در کارخانه تهران و یک خط اتاق تمیز در کارخانه کرمانشاه، بازسازی کامل شدند و آنچه که در این خصوص قابل توجه است، زمان اجرای عملیات طی دو ماه است که حاکی از همکاری و تلاش بی وقفه همه همکاران عزیز در کلیه واحد‌های شرکت در اجرای این پروژ‌ه ها است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شستا دارو چهار ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۷۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، محمد کریمی با اعلام این خبر گفت: در راستای حمایت از تولید و اشتغال و با هدف عینیت بخشیدن به شعار سال و در جهت کمک به رشد تولید تصمیمات و اقدامات خوبی در شرکت آب و فاضلاب صورت پذیرفته است.

مهندس کریمی افزود: ۹۵ درصد درخواست های انشعابات غیر خانگی تحت عنوان انشعابات خاص که جهت راه اندازی کارگاه ها، گلخانه ها و... به شرکت آب و فاضلاب از سراسر استان در سال گذشته ارائه شد مورد موافقت قرار گرفت.

وی در خصوص روند واگذاری انشعابات خاص گفت کلیه درخواستها توسط کارشناسان این شرکت مورد بازدید میدانی و ارزیابی فنی قرار می گیرند و پس از اخذ مدارک و جمع آوری اطلاعات مربوطه، پرونده تکمیل شده و جهت بررسی نهایی و اتخاذ تصمیم به کمیسیون مربوطه ارسال می گردد.

وی افزود: در کمیسیون انشعابات خاص (غیرخانگی) در سال گذشته تعداد ۳۶۲ پرونده مورد بررسی قرار گرفت که در نتیجه آن با ۹۵٪ درخواست های متقاضیان موافقت شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان افزود: ۴۰مورد از انشعابات خاص مورد درخواست نیز برای بررسی مجدد با نظر مساعد ارجاع داده شده است.

مهندس کریمی گفت: شرکت آب و فاضلاب استان همواره در تلاش است تا امسال هم در راستای تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) با ارایه خدمات مناسب، زمینه را برای رونق تولید و ایجاد اشتغال بیشتر با مشارکت مردم در استان چهارمحال و بختیاری فراهم نماید.

مهندس تقی صالحی زاده مدیر دفتر بهره برداری و توسعه شبکه توزیع آب و دبیر کمیسیون انشعابات خاص نیز در این خصوص گفت:تنها علت عدم موافقت با تعداد محدودی از درخواست های انشعابات خاص مورد تقاضا، فراهم نبودن شرایط فنی برای واگذاری است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903312

دیگر خبرها

  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • تولید داروی بیماران اس ام ای در یک شرکت دانش‌بنیان
  • با ۹۵ درصد درخواست‌های انشعابات غیر خانگی آب و فاضلاب موافقت شد
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • فراخوان کشف قیمت و تامین دارو‌های تک‌نسخه‌ای اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • چرا «بحران وارفارین» دست از سر بیماران قلبی بر نمی‌دارد؟
  • آب شرب ۲۵ هزار نفر در بهمئی پایدار شد