Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کیامهر مدیر تالار بورس منطقه‌ای فارس در  گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: در تیر ماه امسال و طی ۲۰ روز فعالیت ۶۸۵ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۴,۹۰۶ میلیارد ریال در بورس منطقه‌ای فارس مورد معامله قرار گرفت.

او افزود: متوسط ارزش روزانه خرید و فروش سهام طی این مدت ۲۴۵,۳۱۷ میلیون ریال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیامهر  ادامه داد: مقایسه تعداد سهام و اوراق مشارکت معامله شده امسال نسبت به آمارمشابه پارسال نشان می‌دهد حجم سهام معامله شده ۴۱ درصد و ارزش ریالی معاملات ۷۸ درصد کاهش داشته است.

این مقام مسئول بیان کرد: بررسی ترکیب معاملات انجام شده حاکی از آن است که ۴۹ درصد ارزش معاملات مربوط به خرید سهام و ۵۱ درصد به فروش سهام اختصاص داشته است.

او بیان کرد: در حال حاضر تعداد شرکت‌های استانی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار ۳۱ شرکت است که از این میان ۵ شرکت در بازار اول، ۱۱ شرکت در بازار دوم و ۱۵ شرکت در فرابورس قرار دارند.

مدیر تالار بورس منطقه‌ای فارس تصریح کرد: در یک ماهه اخیر ۵۰ شرکت کارگزاری خدمات لازم را به سهامداران و متقاضیان ارائه داده اند که سرانه معاملات هر کارگزاری طی این مدت ۹۸,۱۲۷ میلیون ریال و سرانه معاملات روزانه هر کارگزار ۴,۹۰۶ میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تالار منطقه ای بورس فارس شاخص بازار معاملات بورس معامله سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۷۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: پرونده دو متهم فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

رضا مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: پرونده قاچاق فروش غیرمجاز ۱۵ هزار و ۶۴۳  لیتر نفت گاز یارانه‌ای به ارزش یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان برای توزیع در جایگاه‌های سوخت، متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

او تصریح کرد: شعبه همچنین به دلیل بهای مال از دست رفته، یک میلیارد و ۱۵۹ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت سه میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گزارش این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد
  • سقوط بزرگ فروش چین در انتظار اپل
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • فروش برق با نرخ‌های جذاب در بورس انرژی
  • حیله غیراخلاقی تولیدکنندگان معروف تنقلات برای فروش بیشتر
  • پیش‌بینی‌های ناامیدکننده فروش آیفون در چین