Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، پنجمین روز از مسابقات المپیک توکیو، صبح روز پنجم با برگزاری مسابقات تعدادی از نمایندگان کشورمان آغاز شد. نماینده‌های کشورمان روز پنجم در رشته‌های تیراندازی ۱۰ متر تپانچه بادی مختلط تیر اندازی با کمان و تکوادوی تیمی به مصاف حریفان خود رفتند.

حواشی روز پنجم:

کمیته برگزاری المپیک توکیو از ابتلای ۷ نفر دیگر به ویروس کرونا در این بازی‌ها خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو نفر از مبتلایان از ورزشکاران ساکن در دهکده بازی‌ها هستند که یکی از ان‌ها تنیسور هلندی است. با احتساب این موارد مجموع مبتلایان المپیکی به ویروس کرونا از ابتدای ماه جولای تا روز پنجم به ۱۶۰ نفر رسید.

شرایط آب و هوایی شهر توکیو محل برگزاری مسابقات المپیک ۲۰۲۰ به نحوی تغییر کرده است که ورزشکاران رشته‌های آبی به مشکل خورده اند و اغلب اسکی سواران روی آب و قایقرانان به داخل آب افتاده اند.

فتحی نورین ورزشکار الجزایری که نماد مقاومت فلسطین در المپیک توکیو شد، در جدیدترین مصاحبه اش از فشار‌های پشت پرده بعد از انصرافش از بازی‌ها برای مواجه نشدن با ورزشکار رژیم صهیونیسیتی پرده برداشت.

جودوکا الجزایری در مصاحبه تلویزیونی خود دست به افشاگری زد و گفت: بعد از اینکه از این مسابقه انصراف دادم، تماسی از رییس فدراسیون جودوی الجزایر داشتم که حرف‌های عجیبی به من گفته شد. او به من گفت نماینده کشور الجزایر هستی و نباید اینطور تصمیم می‌گرفتی.

"تگلا لاروپ" مسئول کنیایی کاروان المپیک پناهندگان که هنگام برپایی اردوی آماده سازی این تیم در دوحه قطر به کرونا مبتلا شد و نتوانست این تیم را در سفر به المپیک توکیو همراهی کند، همچنان در دوحه به سر می‌برد و در گیر بیماری کووید ۱۹ است.

اوون رایت استرالیایی که بر آسیب دیدگی مغزی غلبه کرده است، موفق به کسب اولین مدال موج سواری المپیک شد.

تلاش بوکسور مراکشی برای گاز گرفتن گوش حریف نیوزیلندی

یونس بائلا بوکسور مراکشی در جریان مسابقات المپیک توکیو سعی کرد گوش حریف نیوزیلندی خود را گاز بگیرد.

یوگنی ریلوف روسی در المپیک توکیو در ۱۰۰ متر کرال پشت مدال طلا را از آن خود کرد و رکورد جدیدی ثبت کرد.

این ورزشکار روس در حالی که قصد داشت با پوشیدن ماسک گربه به روی سکوی توزیع مدال برود، مسئولان برگزار کننده المپیک این اجازه را به او ندادند.

ورزشکار روس درباره این اتفاق گفت: می‌خوام گریه کنم. اجازه نداشتم با ماسک گربه روی سکو بروم و آن‌ها اجازه این کار را به من ندادند.

پربیننده ترین رکورد ایران در المپیک شکست لحظه برد تاریخ‌ ساز ثریا آقایی + فیلم بدعت بحث برانگیز تلویزیون در گزارشگری شکار لحظه‌ ها در المپیک ۲۰۲۰ توکیو + عکس اشتباه عجیب مجری شبکه ورزش! + فیلم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: المپیک توکیو المپیک توکیو روز پنجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۷۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید

تیمی که موفق به حذف ایران از صعود به مرحله نهایی انتخابی المپیک شده بود، به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا و پاریس ۲۰۲۴ رسید.

به گزارش فارس، در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا به میزبانی قطر امروز ۲ بازی برگزار شد.

در اولین مسابقه تیم ملی ازبکستان در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه به مصاف اندونزی، شگفتی‌ساز این دوره رقابت‌ها رفت و در نهایت با برتری ۲ بر صفر موفق به حضور در فینال و المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.

حسین نورچائف و پراتاما آرهان(بازیکن حریف) برای ازبک‌ها گلزنی کردند تا این تیم که سابقه قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ و نایب قهرمانی سال ۲۰۲۲ را دارد، برای اولین بار به المپیک صعود کند.

ازبکستان در مرحله مقدماتی موفق شد تیم ملی امید کشورمان را یک بر صفر شکست داده و مانع حضور شاگردان رضا عنایتی در جمع ۱۶ تیم مرحله نهایی انتخابي المپیک شود.

در دیگر بازی این مرحله تیم‌های ژاپن و عراق در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف هم رفته‌اند که نیمه اول این بازی با برتری ۲ بر صفر سامورایی‌ها تمام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم