Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-05-08@18:42:18 GMT

دستگیری شرور سابقه‌دار و معروف در دلفان

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۸۰۰۱



یک شرور سابقه دار و معروف که موارد متعددی از هنجار شکنی و تخطی از قانون داشت توسط نیروی انتظامی و با همکاری سازمان اطلاعات سپاه در شهرستان دلفان دستگیر شد.

شرور سابقه‌داری که به عنوان یکی از اراذل و اوباش معروف دلفان شناخته می‌شود و در سنوات اخیر موارد متعددی در تخطی از قانون و ایجاد رعب و حشت برای شهروندان داشته است، سرانجام در چنگال قانون گرفتار و در شهرستان دلفان دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع اگاه در این زمینه به فارس گفت: این شرور برای خود تشکیلات مجرمانه‌ای به راه انداخته و با کمک تیم دوستان و نزدیکان خود هنجار شکنی می‌کرد و در مواردی دعوت به آشوب نیز کرده بود.

نهایتا مخفیگاه این فرد شناسایی و در یک عملیات غافلگیر کننده در شهرستان دلفان دستگیر شد.

بر پایه این گزارش، عملیات دستگیری و شناسایی مخفیگاه این فرد توسط نیروی انتظامی و با همکاری سازمان اطلاعات سپاه انجام شد.

شایان ذکر است فرد یاد شده علاوه بر هنجار شکنی و شرارت در شهرستان دلفان، در شهرها و استان‌های دیگر نیز دست به هنجار شکنی و تخطی از قانون کرده است و شکایات مردمی زیادی نیز دارد.

ایران

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۸۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 

ایسنا/اردبیل فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از دستگیری سارق اماکن خصوص در عملیات مأموران کلانتری ۱۸ "نیایش" این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ سعید یوسفی فعال ۱۷ اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان اردبیل، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با افزایش و هدفمند سازی گشت زنی های انتظامی مأموران کلانتری ۱۸ "نیایش" موفق به شناسایی و دستگیری سارقی هنگام سرقت در شهرک نادری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل اضافه کرد: سارق در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب ۹ فقره سرقت اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ جاعل سابقه‌دار در کرمانشاه
  • دستگیری شکارچی بی رحم حیات وحش در تنگ هفت خرم‌آباد
  • دستگیری ۲۲ معتاد پرخطر در مرند
  • متلک ۳ شرور در نازی‌آباد حادثه‌آفرین شد
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • نکونام به دنبال طلسم شکنی مقابل ذوب آهن
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس