Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از توکیو، تیم ملی والیبال کشورمان در سومین مسابقه خود در رقابت‌های المپیک توکیو از ساعت 4:30 و در سالن آریاکه آرنا مقابل کانادا قرار گرفت که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 20 و 25 بر 22 به سود کانادا خاتمه پیدا کرد.

سعید معروف، امیر غفور، سید محمد موسوی، علی‌اصغر مجرد، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی و مهدی مرندی نفراتی بودند که بازی را برای تیم ملی والیبال کشورمان آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانادایی‌ها هم بازی را با ترکیب تیلر ساندرس، گوردن پرین، نیکولاس هوگ، جوزف اسکلاتر، لوکاس وان‌برکرل، گراهام ویگراس، کامرون بان شروع کردند.

تیم ملی والیبال کانادا بازی را بسیار خوب آغاز کرد و توانست در همان ابتدا اختلاف امتیاز خوبی با ملی‌پوشان کشورمان ایجاد کند. در ادامه شاگردان آلکنو تلاش کردند تا اختلاف را کمتر کنند، اما تلاش ملی‌پوشان کشورمان به نتیجه نرسید و ست اول این بازی با نتیجه 25 بر 16 به سود کانادایی‌ها خاتمه پیدا کرد. 

شاگردان گلن هوگ ست دوم را هم خوب شروع کردند، اما بازی در امتیاز 7 به تساوی کشیده شد. شاگردان آلکنو در این ست هم فقط در تلاش بودند تا اختلاف را کم کنند و تلاش‌شان بی‌نتیجه بود. کانادا عملکرد خوبی در توپ‌گیری و حملات داشت تا ست دوم با نتیجه 25 بر 20 به سود آنها تمام شود. 

شرایط در ست سوم تقریباً برابر بود، اما شاگردان آلکنو به خوبی از توپ‌های برگشتی استفاده نکردند تا رفته‌رفته اختلاف بین دو تیم ایجاد شود. در امتیاز 17 بر 14 به سود کانادا ولادیمیر آلکنو مجبور شد درخواست وقت استراحت فنی کند تا شاید ورق بازی به سود ایران برگردد، اما این ست هم در نهایت با نتیجه 25 بر 22 به سود کانادایی‌ها به اتمام رسید. ایران با این پیروزی می‌توانست صعود خود به دور بعد را قطعی کند، اما با این نتیجه صعود شاگردان آلکنو به تعویق افتاد.

 به این ترتیب کانادا نخستین پیروزی خود را جشن گرفت و شاگردان آلکنو هم طعم نخستین شکست را در این دوره از مسابقات چشیدند. تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود توانست با نتیجه 3 بر 2 از سد لهستان عبور کند و در دومین بازی هم با نتیجه 3 بر صفر از سد ونزوئلا گذشت. در طرف مقابل کانادا دو شکست با نتایج 3 بر 2 و 3 بر یک مقابل ایتالیا و ژاپن در کارنامه داشت.

تیم ملی والیبال کشورمان در چهارمین مسابقه خود در رقابت‌های المپیک توکیو روز جمعه، 8 مردادماه از ساعت 15:10 مقابل ایتالیا قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران تیم ملی والیبال کانادا والیبال ایران در المپیک توکیو بازی ایران و کانادا در المپیک تیم ملی والیبال شاگردان آلکنو سود کانادا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۸۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!

به گزارش "ورزش سه"، تقریبا تکلیف آزادکاران حاضر در 6 وزن المپیکی برای المپیک 2024 پاریس مشخص شده و چند روز دیگر با برگزاری آخرین مرحله گزینشی المپیک در ترکیه، همه کشتی گیران حاضر در المپیک معرفی خواهند شد.

اما با نگاهی به لیست المپیکی‌ها جای خالی 4 مرد طلایی المپیک توکیو در لیست راه یافتگان به پاریس 2024 کاملا مشهود است. در میان ایرانی‌ها قطعا مشهورترین نام در بین 4 طلایی غایب توکیو در پاریس، دیوید تیلور آمریکایی است که نتوانست از فیلتر انتخابی کشتی آزاد آمریکا عبور کند و نبرد سرنوشت‌ساز را به آرون بروکس واگذار کرد. 

تاکاتو اوتوگورو ژاپنی نیز سرنوشتی شبیه تیلور داشته و در انتخابی تیم ملی کشورش شکست خورده تا قهرمان وزن 65 کیلوگرم توکیو هم در پاریس غایب باشد. کیوئوکا در مسابقه انتخابی توانست قهرمان المپیک توکیو را در 30 ثانیه آخر شکست دهد و به جای او راهی پاریس شود. گیبل استیوسون، قهرمان وزن 125 کیلوگرم المپیک توکیو که با شکست تمامی نامداران یک سورپرایز بزرگ در آن رویداد بود، در سال‌های اخیر غایب بزرگ سنگین وزن بوده و به سوی مسابقات کشتی کج سوق پیدا کرده است. او حتی در انتخابی آمریکا هم حاضر نبود و قطعا در پاریس خبری از این کشتی آمریکایی نخواهد بود. 

دیگر کشتی‌گیر و قهرمان نامدار که بعد از طلایی شدن در توکیو نمی‌تواند در پاریس روی تشک برود، عبدالرشید سعداله‌یف بود. تانک روسی که چند سال قهرمان بلامنازع 97 کیلوی جهان بود، در سال‌های اخیر به خاطر مسائل سیاسی مربوط به روسیه فرصت قهرمانی را از دست داده و اخیرا هم به خاطر حمایت از جنگ روسیه با اوکراین از سوی IOC از شرکت در گزینشی المپیک منع شد. 

اما دو قهرمانی که در توکیو 2020 طلایی شدند و در پاریس هم حضور خواهند داشت، زائور اوگویف قهرمان 57 کیلو از روسیه و زائوربک سیداکوف قهرمان 74 کیلو از روسیه هستند که برخلاف سعداله‌یف مجوز حضور در المپیک را کسب کردند و برای دفاع از عنوان قهرمانی خود تلاش می‌کنند.

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • ده بازی خاطره‌انگیز تراکتور-استقلال در یک دهه اخیر
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک