Web Analytics Made Easy - Statcounter

آلکنو در خصوص بازی ایران با کانادا صحبت کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران اعتقاد دارد، تمایل و علاقه به پیروزی در بازی امروز مقابل کانادا باعث شده است تا تیم ایران خودش نباشد. 

به گزارش طرفداری، ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از شکست مقابل کانادا در سومین بازی‌اش در رقابت‌های المپیک 2020 توکیو گفت:

فکر می‌کنم این اتفاق همیشه در ورزش می‌افتد، یعنی علاقه یک بازیکن برای بردن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این علاقه به پیروزی در بازی امروز باعث شد تا تیم ایران خودش نباشد.

وی تصریح کرد:

بازیکنان همیشه این تلاش برای پیروزی را دوست دارند و در خودشان پیش از شروع مسابقه می‌سوزند. بازیکنان دوست ندارند اشتباه کنند، اما امروز این اتفاق افتاد.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با ابراهیم صادقی: بازیکنان نمی توانند فغانی را تحت تاثیر قرار دهند؛ او شیطنت را تشخیص می دهد ناگفته های شناگر المپیکی: ماساژور نداشتیم؛ پنهانی از وان یخ تیم بزریل استفاده کردیم! انتقال سردار آزمون به رم منتفی شد؛ او به بایرلورکوزن می رود/ توتو مرکاتو برابی: مربی لایپزیش را نمی شناختم، اسمش را گوگل کردم! مصدومیت 3 ماهه هافبک دربی کانتی به دلیل تکل خشن وین رونی، سرمربی این تیم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۸۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود

­    به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  به نقل از آبولا؛ سرخیو کونسیسائو در مورد دیدار شب گذشته پورتو مقابل چاوز و درخشش مهدی طارمی در این بازی گفت: مهدی طارمی یک بازیکن کاملا حرفه ای است و احمقانه است که او را در ترکیب تیم قرار ندهم، من به آمادگی بازیکنان و فداکاری آنها نگاه می‌کنم.   سرمربی پورتو در مورد پایان قرارداد طارمی با باشگاه پورتو گفت: ­قرار داد بازیکنان برای من در ترکیب اصلی معنایی ندارد، این اولین بازیکن نیست و آخرین هم نخواهد بود، بازیکنان در تیم‌های مختلف جابجا می‌شوند و طارمی هم در پایان فصل از ما جدا می‌شود، اما هر بازیکنی آماده باشد در ترکیب تیم قرار می‌گیرد.   وی ادامه داد: با حضور طارمی در اینتر این تیم قدرتمند‌تر خواهد شد، طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است.   همچنین او در مورد حضور بازیکنان در ترکیب اصلی تیم گفت: من به کسی جایزه نمی‌دهم، بازیکن باید آماده باشد تا در‌ ترکیب تیم قرار بگیرد و گونسالو سوزا نیز در بازی شب گذشته حضور داشت و ما نیاز دیدیم این بازیکن جوان در ترکیب تیم قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی