Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@21:50:38 GMT

غافلگیری بزرگ در المپیک؛ شکست سنگین والیبال ایران

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۸۲۱۳

غافلگیری بزرگ در المپیک؛ شکست سنگین والیبال ایران

فرارو: تیم ملی والیبال ایران که دو بازی نخست خود در بازی‌های المپیک را با پیروزی برابر تیم‌های لهستان و ونزوئلا پشت سر گذاشته بود در سومین بازی خود امرور از ساعت۴:۳۰ به مصاف کانادا رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر صفر (۲۵-۱۶، ۲۵-۲۰، ۲۵-۲۲) شکست سنگینی خورد.

آلکنو در این دیدار تیمش را با ترکیب میلاد عبادی پور، سید محمد موسوی، اصغر مجرد، میثم صالحی، سعید معروف، امیر غفور و مهدی مرندی (لیبرو) به میدان فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی بعدی تیم ملی روز جمعه هشتم مرداد ساعت ۱۵:۱۰ با ایتالیا خواهد بود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: والیبال ایران تیم ملی والیبال المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۸۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند

امیر طلوع کیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره شرایط تیم ملی والیبال ایران پیش از حضور در لیگ ملت‌ها در حالی که بازیکنانی بودند که به دلیل مصدومیت یا مسائلی دیگر از حضور در لیست ۱۸ نفره جا ماندند، اظهار کرد: والیبالیست‌هایی که نتوانستند در خدمت تیم ملی باشند عذر موجه داشتند. سید محمد موسوی و امیر غفور عذر موجه آوردند و از سوی فدراسیون قبول شده، برای سایرین هم مانند صابر کاظمی هم به این شکل بود، برخی نفرات هم نظیر بردیا سعادت به دلیل مصدومیت نتوانستند در این اردو حضور داشته باشند.  

سرمربی تیم ملی نفرات اصلی خود را شناسایی می‌کند

وی ادامه داد: اصل ماجرا برای تیم ملی والیبال اردویی است که قبل از مسابقات در برزیل تشکیل می‌شود، آنجاست که تیم به جمع‌بندی و قوام می‌رسد. با توجه به اینکه به غیر از ۱۴ بازیکن قانونی، ۴ بازیکن دیگر هم می‌توانند همراه تیم ملی باشند در برزیل سرمربی تیم ملی نفرات اصلی خود را شناسایی می‌کند. تیم ملی با انسجام و متحد در برزیل شکل بگیرد و مسابقات را با قدرت آغاز کند. هنوز تمامی مسابقات باشگاهی تمام نشده و برخی بازیکنان هم که مسابقات آنها به پایان رسیده نیاز به استراحت و ریکاوری دارند تا در بهترین فرم به اردوی تیم ملی اضافه شوند. هنوز دیگر تیم‌های ملی حاضر رقابت‌ها هم تمرینات خود را شروع نکردند، چون مسابقات یورو لیگ این هفته تمام می‌شود. از هفته آینده اردو‌های تیم‌های رقیب ایران به شکل نهایی می‌رسد و این اتفاق برای تیم ملی کشورمان هم می‌افتد.

همه چیز در اردوی برزیل مشخص می‌شود

کارشناس والیبال خاطرنشان کرد: هفته آینده دقیقاً مشخص می‌شود برای لیگ ملت‌ها وضعیت بازیکنان تیم‌های هر کشور چگونه است. کادر‌های فنی تیم‌های مختلف هم به جمع‌بندی می‌رسند که چگونه می‌توانند مسابقات را شروع و به پایان برسانند. بعد از اتمام مسابقات باشگاهی باید کیفیت تیم‌ها را سنجید و دید که آخرین وضعیت رقبا و تیم کشورمان چگونه است. نکته مثبت برای تیم ملی ایران این است که کادر ایرانی مائوریسیو پائز از هفته‌ها قبل کار خود را آغاز کردند و امور را پیش برده‌اند. چهره‌های شناخته شده و مورد وثوق تمرینات تیم ملی را پیش بردند و کاملاً با پائز هماهنگ بودند. دستیار غیرایرانی پائز هم که به تیم ملی اضافه شود منطبق بر اصول حرفه‌ای پیش می‌رود. اگر می‌خواهیم به آمادگی صددرصد هم برسیم به حضور بازیکنان و طراحی و اجرای تمرینات بازمی‌گردد. باز هم همه چیز در اردوی برزیل مشخص می‌شود ولی باید صبور باشیم تا اردو شکل واقعی به خود بگیرد و تمرینات وجه قطعی پیدا کند تا تیم ملی قابل ارزیابی باشد.

به المپیک صعود کنیم فوق‌العاده است

وی در مورد اینکه تیم ملی والیبال می‌تواند عملکردی فراتر از انتظار داشته باشد تا بار دیگر سهمیه المپیک بگیرد، تصریح کرد: همه معتقدیم تیم ملی والیبال ۱۰ درصد شانس صعود دارد، هر چند این درصد‌ها قابل ارزیابی علمی نیستند، همه مسابقات مورد حساب هستند و این احتمال وجود دارد که نتایج بسیار خوبی بگیریم ولی به المپیک صعود نکنیم، چون نتایج تمامی تیم‌ها در رنکینگ جهانی محاسبه می‌شود. آن چیزی که همه متفق‌القول قبول دارند این است که هر چند شانس کمی برای صعود داریم باید از تمام این شانس استفاده کنیم. تیم ملی باید جوری وارد مسابقات شود که با یک هدف مشخص با صددرصد توان خود و با برنامه برابر حریفان بازی کند. مهم‌تر از صعود به المپیک، بازیابی چهره معتبر تیم ملی در عرصه بین‌المللی است. نتایج درخشان تیم ملی باعث خواهد شد تا بار دیگر ایران تیمی مطرح و معتبر در عرصه جهانی باشد. اگر به المپیک صعود کنیم که فوق‌العاده است، اما اگر چنین نشد هم نام ایران به عنوان یکی از تیم‌های مطرح در کنار دیگر تیم‌های صاحب نام جهان برده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم