Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احسان ایرانمنش رئیس هیئت تنیس روی میز استان کرمان در جریان بازدید نیکزاد عضو هیئت رئیسه فدراسیون تنیس روی میز وگیلانی عضو اسبق شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به زمان بر شدن آماده سازی و بهسازی سالن شادروان کهنوجی از تعمیر و تجهیز این سالن در موعد مقرر و برگزاری قطعی اردوی آماده سازی تیم ملی زنان ایران به میزبان این سالن خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به نحوه آماده سازی این سالن با توجه به فرسودگی بخش‌های مختلف آن گفت: عملیات تعمیر و بهسازی سالن شادروان کهنوجی از مدتی قبل آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

ایرانمنش افزود: با حمایت برخی خیرین بخش خصوصی و حمایت‌های دستگاه ورزش استان، بخش‌هایی از سالن در فاز نخست عملیات بهسازی و تعمیر قرار گرفته اند و به نظر می‌رسد با توجه به میزبانی کرمان از اردوی آماده سازی تیم ملی زنان کشور روند تعمیر و بهسازی سالن تا دو هفته دیگر ادامه داشته باشد.

او با تکذیب برخی اخبار ضد و نقیض در خصوص لغو میزبانی کرمان از اردوی تیم ملی زنان کشور، تصریح کرد: این اردو مطابق برنامه ریزی و رایزنی های انجام گرفته با فدراسیون به طور حتم در مرداد ماه امسال به میزبانی کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی کرمان فدراسیون تنیس تنیس روی میز اردوی تیم ملی تیم ملی زنان آماده سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۸۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان میزبان همایش سرمایه‌گذاری آیدکس ۲۰۲۴

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: در این همایش یک گفت‌وگوی ملی برای توسعه هر چه بیشتر کرمان شکل می‌گیرد و ۲۲ پنل تخصصی در قالب این همایش برگزار و پیشنهادات بخش خصوصی دریافت می‌شود.

مهدی طبیب‌زاده افزود: کرمان ظرفیت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری دارد و باید همه کمک کنیم تصویر بهتری از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان معرفی کنیم و میزان جلب سرمایه‌گذاری در استان را ارتقا دهیم.

وی بیان کرد: این همایش به مدت چهار روز از ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه امسال در کرمان برگزار می‌شود و یک نمایشگاه جانبی با حضور شرکت‌های اقتصادی نیز در کنار این همایش دایر می‌شود.

طبیب‌زاده گفت: برپایی غرفه صندوق توسعه ملی و سازمان بورس و شرکت فرابورس را هم در این نمایشگاه داریم که برگزاری دوره‌های آموزشی برای تامین مالی از این طریق را در دستور کار دارد.

وی تاکید کرد: دراین همایش برای اولین بار میزبان تعداد زیادی از سفرا و نمایندگان کشور‌های خارجی هستیم.

دیگر خبرها

  • احتمال وقوع سیلاب و جاری شدن روان آب در مازندران
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • شایگان: حسن یزدانی به بوداپست می‌رود، مگر آنکه آماده نباشد
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • کاهش ۲۸ درصدی مصرف انرژی با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • آماده سازی ۱۵۰۰ سیخ کوبیده توسط آشپز ترکیه ای (فیلم)
  • کرمان میزبان همایش سرمایه‌گذاری آیدکس ۲۰۲۴