Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزانه عبارت و مفاهیم متعدد و صد البته متفاوتی از سوی کاربران فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی و موتور‌های جستجوگر جست و جو می‌شود؛ مفاهیمی که بعضاً با تحولات خبری ارتباط تنگاتنگی دارند و کاربران به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها هستند. در بسته خبری پیش روی، به مهم‌ترین مفاهیم جست و جو و بیان دیگر، ترند‌های گوگل در ۴۸ ساعت گذشته اشاره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «تابناک»؛ در بازه زمانی مورد اشاره، مفاهیم و عباراتی، چون « متین کریم زاده»، « کیمیا علیزاده»، « فیروز کریمی»، « تیم پناهندگان چیست؟»، « نازنین ملایی»، « ناهید کیانی» و... از مهم‌ترین موضوعاتی بود که کاربران ایرانی در اینترنت به دنبال اطلاعاتی در مورد آن‌ها بودند.

متین کریم زاده

متین کریمزاده بازیکن جوان و آینده دار تیم استقلال تهران است. او سابقه بازی در تیم های پارس جنوبی جم و شاهین بوشهر را در کارنامه خود دارد.

متین کریم زاده که در فصل جاری لیگ برتر چندان فرصت بازی پیدا نکرد، در بازی اخیر تیم استقلال مقابل نساجی مازندران یکی از چهره های اثرگذار تیمش بود و به همین دلیل خیلی زود به یکی از ترندهای گوگل تبدیل شد.

به نظر می رسد در بازی های آینده تیم استقلال تهران در لیگ برتر و جام حذفی و نیز جام باشگاه های آسیا از متین کریمزاده بیشتر خواهیم شنید.

بیشتر بخوانید

فتح زادگاه فرهاد بدست استقلال با درخشش متین کریم زاده! کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده تکواندو کار سابق ایرانی است که در بازی های دوره قبل المپیک موفق شد برای ایران مدال برنز را کسب کند و به عنوان اولین زن ایرانی که مدال المپیک می گیرد، نامش را در تاریخ ثبت کند.

علیزاده دو سال پیش و به طور ناگهانی ایران را ترک و اعلام کرد که دیگر در میادین با پرچم ایران بازی نخواهد کرد.

در المپیک 2020 توکیو او با پرچم تیم پناهندگان به مسابقات پا گذاشت و پس از شکست ناهید کیانی از ایران در نهایت به دلیل شکست در ادامه مسیر مسابقات از دست یابی به مدال باز ماند.

به هر صورت حواشی که پیرامون علیزاده وجود دارد او را به یکی از ترندهای این روزهای گوگل تبدیل کرده است.

 در مورد کیمیا علیزاده در ویکی تابناک بیشتر بخوانید فیروز کریمی

فیروز کریمی بازیکن اسبق فوتبال و سرمربی فعلی تیم تراکتور تبریز است. او پیشتر سابقه مربی گری در بسیاری از تیم های لیگ برتری مثل استقلال تهران را در کارنامه خود دارد.

کریمی که همواره در مصاحبه و اظهار نظرهایش سخنان عجیبی به زبان می آورد، در نشست خبری پس از بازی با تیم پرسپولیس نیز با بکار بردن الفاظ و ادبیات غیر معمول و زننده دوباره بر سر زبان ها افتاد و ترند گوگل شد.

بیشتر بخوانید

احضار فیروز کریمی و پورموسوی به کمیته اخلاق تیم پناهندگان چیست؟

از سال 2016 میلادی کمیته جهانی المپیک تصمیم گرفت بخاطر اینکه برخی ورزشکاران جهان برای بازی زیر پرچم کشور اصلی شان مشکل دارند، تیم پناهندگان را با پرچم و سرود المپیک ایجاد کند.

اکنون در المپیک 2020 نظر به آنکه چند بازیکن ایرانی در تیم پناهندگان حضور دارند، این تیم به یکی از ترندهای گوگل و بحث های داغ فضای مجازی تبدیل شده است.

تیم پناهندگان المپیک در رقابت‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۰ در توکیو در ژاپن از ۲۳ ژوئیه تا ۸ اوت ۲۰۲۰ به عنوان شرکت کنندگان مستقل المپیک حضور دارند. کد المپیک به اختصار فرانسوی به “EOR” تغییر یافت که به معنی Équipe Olympique des Réfugiés است. تعداد ورزشکاران از سال ۲۰۱۶ از ۱۹ به ۲۹ نفر برای این بازی‌ها افزایش یافت. در رژه تیم‌ها، طبق الفبای هیراگانا،  تیم پناهندگان المپیک (IOC Refugee Olympic Team) بعد از یونان اولین تیم بود (Ai Ō Shī تلفظ IOC انگلیسی به ژاپنی است).

اسامی بازیکنان تیم پناهندگان در المپیک 2020 به شرح زیر است:

علا ماسو- مرد- شنای آزاد ۵۰ متر- سوریه یسری ماردینی- زن- شنای پروانه ۱۰۰ متر- سوریه دوریان کلتلا- مرد- دوی ۱۰۰ متر- کنگو رز ناتینکل لوکونین- زن- دوی ۸۰۰ متر- سودان جنوبی جیمز نیانگ چینگجیک- مرد- دوی ۸۰۰ متر- سودان جنوبی آنجلینا نادای لوهالیت- زن- دوی ۱۵۰۰ متر- سودان جنوبی پائولو آموتون لوکورو- مرد- دوی ۱۵۰۰ متر- سودان جنوبی جمال عبدالمجی عیسی محمد- مرد- دوی ۵۰۰۰ متر- سودان جنوبی تاچلووینی گابریسون- مرد- دوی ماراتون- اریتره آرام محمود- مرد- بدمینتون- سوریه وسام سلامانا- مرد- بوکس سبک وزن- سوریه الدریک سلا رودریگز- مرد بوکس میان وزن- ونزوئلا سعید فضل‌اولی- مرد – قایق‌رانی ۱۰۰۰ متر- ایران معصومه علی‌زاده- زن- دوچرخه‌سواری- افغانستان احمد بدرالدین ویس- مرد- دوچرخه‌سواری- سوریه ساندا الداس- زن – جودو- سوریه احمد الیکاج- مرد- جودو- سوریه مونا داهوک- زن- جودو- سوریه جواد محجوب- مرد- جودو- ایران پوپول میسنگا- مرد- جودو- جمهوری دموکراتیک کنگو نیگارا شاهین- زن- جودو- افغانستان وائل شوئب- مرد- کاراته- سوریه هامون درفشی‌پور- مرد- کاراته- ایران لونا سولومون- زن- تیراندازی ۱۰ متر- اریتره دینا پوریونس لنگرودی- زن- تکواندو وزن ۴۹ کیلوگرم- ایران کیمیا علیزاده- زن- تکواندو وزن ۵۷ کیلوگرم- ایران عبدالله صدیقی- مرد- تکواندو وزن ۶۸ کیلوگرم- افغانستان سیریل فگت چاتچت- مرد- وزنه‌برداری ۹۶ کیلوگرم- کامرون اکر العبیدی- مرد- کشتی وزن ۶۷ کیلوگرم- عراق

 

در مورد تیم پناهندگان در ویکی تابناک بیشتر بخوانید نازنین ملایی

نازنین ملایی یکی از ورزشکاران رشته قایقرانی ایران است که سابقه قهرمانی در آسیا و جهان را دارد و در المپیک 2020 به عنوان یکی از نمایندگان ایران در این مسابقات حاضر شد.

عملکرد درخشان او در دور مقدماتی مسابقات و راه یابی به نیمه نهایی سبب شد تا نام او نیز به یکی از ترندهای گوگل در روز و ساعات گذشته تبدیل شود.

نازنین ملایی در گفتگو با خبرنگار اعزامی ایسنا به المپیک توکیو، درباره ی درخشش خود در رقابت های قایقرانی روئینگ المپیک توکیو و صعود به فینال A و B بازی ها، بیان کرد: ما با توجه به امکانات و داشته هایمان، برای فینال C برنامه ریزی کرده بودیم. من در پیست هزار متر تمرین می‌کردم مسابقه اروپایی و جهانی هم نرفته بودم بنابراین واقع‌بینانه نگاه کردیم که اگر به فینال C برسیم، اتفاق خوبی است. در دو هفته آخر تمرینات تست‌هایی را انجام دادیم و تغییر تاکتیک داشتیم و حدس زدیم که می تواند جواب بدهد.

او ادامه داد: روز اول بازی ها که توانستم به طور مستقیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنم متوجه شدیم که تمرینات و برنامه ریزی ها جواب داده است و سپس به تجزیه و تحلیل حریفانم در مرحله یک چهارم نهایی پرداختیم. ما تصمیم گرفتیم که دو نماینده مکزیک و نامیبیا را در مرحله یک چهارم نهایی پشت سر بگذاریم. من و آقای فرزام صحبت کردیم که اگر بتوانم به نیمه نهایی A و B برسم،  کار بزرگی است و اگر هم در فینال C حضور داشته باشم، به آنچه که از قبل برنامه ریزی کرده بودیم رسیده‌ایم بنابراین بدون استرس و نگرانی به رقابت پرداختم.

در مورد نازنین ملایی در ویکی تابناک بیشتر بخوانید ناهید کیانی

ناهید کیانی قهرمان ایرانی تکواندو است که  در مسابقات المپیک 2020 یکی از نمایندگان خانم ایرانی در این بازی ها بود.

دو دلیل مهم سبب شد که او در این روزها ترند گوگل شود.

اول اینکه او در بازی های مقدماتی رقیب کیمیا علیزاده بود و پس از شکست در مقابل علیزاده از صعود به دورهای بالاتر بازماند.

دوم اینکه محسن کیایی یکی از بازیگران کشورمان با انتشار تصویری از او مدعی شد بازگشت او به ایران بدون حضور هیچکدام از مسئولان ایرانی در فرودگاه برای استقبال از او همراه بود که انتشار این خبر با موجی از اعتراض در شبکه های اجتماعی همراه شد. البته بلافاصله تصاویری منتشر شد که نشان می داد مراسم استقبال از سوی مسولان انجام پذیرفته است.

در مورد ناهید کیانی در ویکی تابناک بیشتر بخوانید آیا بعد از زدن واکسن کرونا ناقل هستیم؟

اکنون که شاهد شتاب گرفتن تزریق واکسن کرونا در کشور هستیم و جمع نسبتا بیشتری در مقایسه با ماه و هفته های قبل واکسن تزریق کرده اند، یکی از سوالات مردم این است که آیا پس از تزرق واکسن کرونا باز هم ناقل کرونا هستیم؟

پاسخ این سوال که این روزها به یکی از ترندهای مهم گوگل تبدیل شده را می توانید در لینک زیر بخوانید.

آیا فردی که واکسن کرونا زده ناقل ویروس است؟ علیرضا تابش

علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استاندار سابق کردستان بود.

او که سابقه تقریباً 16 ساله در بنیاد مسکن داشت در روزهای گذشته و به واسطه ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

فوت علیرضا تابش آن هم به واسطه ویروس کرونا سبب شد تا نام آن مرحوم خیلی زود به یکی از ترندهای گوگل و اخبار مهم رسانه ها بدل شود.

در مورد علیرضا تابش در ویکی تابناک بیشتر بخوانید سعید ملایی

سعید ملایی جودوکار سابق ایرانی است که در المپیک 2020 با پرچم مغولستان در بازی ها حاضر شد و موفق به کسب مدال نقره این بازی ها برای کشور مغولستان شد.

سعید ملایی که سابق بر این در تیم ملی جودوی ایران بازی می کرد به واسطه برخی حواشی و فشارها از تیم ملی ایران جدا شد و پس از چندی اعلام کرد که از این پس در میادین با پرچم مغولستان بازی خواهد کرد.

کسب مدال نقره و نیز حضور او در بازی های المپیک 2020 نام او را به یکی از ترندهای گوگل در ایران تبدیل کرد.

در مورد سعید ملایی در ویکی تابناک بیشتر بخوانید

 

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی نازنین ملایی طرح ساماندهی فضای مجازی سعید ملایی کیمیا علیزاده ناهید کیانی تیم پناهندگان علیرضا تابش المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی نازنین ملایی طرح ساماندهی فضای مجازی متین کریم زاده تیم پناهندگان کیمیا علیزاده نازنین ملایی المپیک 2020 علیرضا تابش واکسن کرونا فیروز کریمی سودان جنوبی ناهید کیانی سعید ملایی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۸۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد

سال گذشته در وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی، نورالدین تورسینوف قزاق سهمیه المپیک 2024 گرفت و ناصر علیزاده و سایر آسیایی ها از سهمیه محروم شدند.

به گزارش طرفداری، ناصر علیزاده در مسابقات قهرمانی آسیا طلا گرفت اما برای کسب سهمیه، ایران علیرضا مهمدی جوان را به میدان فرستاد و این جوان که سال قبل در 82 کیلو نایب قهرمان جهان شده بود، توانست با پیروزی برابر حریف قدرتمند ازبکستانی یعنی بردیموراتوف به المپیک برسد. این کشتی گیر ازبک در مسابقات جهانی سال قبل بهترین آسیایی بود که هر چند مثل تورسینوف به سهمیه المپیک نرسید، اما برابر علی چنگیز ترک که قهرمان مسابقات شد، بازنده شد.

بردیموراتوف در بازیهای آسیایی سال قبل هم موفق شده بود با برتری برابر ناصر علیزاده در دیدار فینال، قهرمان آن مسابقات شود. او در آن مسابقات ناصر علیزاده را 7-4 شکست داد.

به عبارتی علیرضا مهمدی برابر کشتی گیری برنده شد که سال قبل در مسابقات جهانی برابر قهرمان جهان تنها 3-3 باخته و برد مهمدی یک پیروزی عالی و روحیه بخش است. قطعا در مسابقات جهانی کشتی تنها 4-3 نفر در سطح این کشتی گیر ازبک و بالاتر از او هستند و می توانیم امیدوار باشیم که مهمدی بعد از صعود به وزن 87 کیلوی مسابقات المپیک هم مدعی کسب عنوان قهرمانی باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل هجوم مهاجران به ایرلند
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • آیا کیفیت داروهای ایرانی با خارجی یکسان است؟/ چرایی مشکلات تهیه داروی خارجی برای برخی از بیماران
  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • وابستگی عاطفی کاربران به دستیارهای هوش مصنوعی
  • هشدار محققان گوگل: کاربران ممکن است به دستیار‌های هوش مصنوعی وابستگی عاطفی پیدا کنند
  • سفارت ایران در پاریس فرد مهاجم را بخشید | این هموطن ایرانی تحت القائات فضای ایران هراسی بود