Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@21:23:17 GMT

داورزنی: نمی‌شود در المپیک همه بازی‌ها را ببریم

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۸۳۶۶

داورزنی: نمی‌شود در المپیک همه بازی‌ها را ببریم

به گزارش ایرنا، محمدرضا داورزنی پس از شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل کانادا در المپیک توکیو اظهار داشت: کانادا خوب بازی کرد و روزش بود اما این بازی تمام شد و باید به فکر بازی ایتالیا و ژاپن باشیم.

وی ادامه داد: کانادا در ۲ بازی قبل اینقدر خوب نبود. در این بازی آنها سرویس و دریافت‌های خوبی داشتند. در مورد مسائل فنی ولادیمیر الکنو ‌و اعضای ‌کادر فنی باید  حرف بزنند اما در تورنمنتی مثل المپیک نباید همه بازی‌ها را ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین گروه همه تیم‌ها شکست خورده‌اند. برخی می‌گویند بازیکنان ایران خسته بودند که اینگونه نیست، شرایط دهکده و استراحت برای همه یکسان است.

رییس فدراسیون والیبال عنوان کرد: ۲ بازی ما ۹ صبح بوده و این روی عملکردمان تاثیر منفی گذاشته است. 

وی گفت: هدف ما حضور در جمع چهار تیم برتر است. المپیک میدانی سخت است و کسی برای باخت به اینجا نمی آید. از ۲۲۱ کشور دنیا ۱۲ کشور راهی توکیو شده‌اند تا قهرمان شوند و ایران هم دنبال همین شرایط است. امیدوارم بازیکنان به شرایط خوب خودشان برگردند.

مسابقات والیبال المپیک توکیو در دو گروه ۶ تیمی برگزار می‌شود. در پایان مرحله مقدماتی، چهار تیم برتر هر گروه به مرحله حذفی صعود می‌کنند و به صورت ضربدری به مصاف هم می‌روند.

ایران به همراه لهستان، ژاپن، کانادا، ونزوئلا و ایتالیا در گروه یک به میدان می‌روند و برزیل، آمریکا، روسیه،‌ فرانسه، تونس و آرژانتین در دوم گروه قرار دارند.

نتایج و برنامه مسابقات تیم ملی والیبال ایران در مرحله گروهی المپیک توکیو به وقت تهران

ایران ۳ - لهستان ۲ (۱۸-۲۵/ ۲۵-۲۲/ ۲۵-۲۲/ ۲۲-۲۵/ ۲۳-۲۱)

ایران ۳ - ونزوئلا صفر (۲۵-۱۷/ ۲۵-۲۰/ ۲۵-۱۸)

ایران صفر - کانادا ۳ (۱۶-۲۵/ ۲۰-۲۵/ ۲۲-۲۵)

جمعه ۸ مرداد، ساعت ۱۵:۱۰ ایران - ایتالیا

یکشنبه ۱۰ مرداد، ساعت ۱۵:۱۰ ایران - ژاپن

برچسب‌ها ولادیمیر آلکنو محمدرضا داورزنی فدراسیون والیبال المپیک توکیو کانادا تیم ملی والیبال پروندهٔ خبری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ولادیمیر آلکنو محمدرضا داورزنی فدراسیون والیبال ولادیمیر آلکنو محمدرضا داورزنی فدراسیون والیبال المپیک توکیو کانادا تیم ملی والیبال المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۸۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم به میزبانی کشور تایلند در حال برگزاریست امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت و در دور دوم مرحله گروهی رقابت‌ها تیم ایران یک با ترکیب حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نویی با نتیجه ۲ به صفر برابر تیم هنگ کنگ ۲ به برتری رسید و راهی مرحله یکچهارم پایانی شد.    تیم ایران یک پیش از این هم در گروه ۳ مقدماتی مسابقات مقابل تیم‌های ویتنام یک، استرالیا ۲ به برتری رسیده و به عنوان صدر نشین به دور بعد راه پیدا کرده بود.    تیم کشورمان برای رسیدن به نیمه نهایی، امروز به مصاف تیم نیوزیلند ۲ می‌رود.    اما در گروه چهار مقدماتی، تیم ایران دو متشکل از (محمد رسول بستگانی – کیارش باقری) با تیم‌های چین یک، سنگاپور یک و ویتنام دو مسابقه داد و بدون کسب پیروزی از حضور در مرحله بعد بازماند. ­

دیگر خبرها

  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • حریفان ایران در والیبال چلنج کاپ زنان مشخص شدند
  • حریفان ایران در چلنج کاپ والیبال زنان مشخص شدند
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • بازی مرگ و زندگی ایران: این رقیب را بکش و زنده بمان!
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • مأموریت خارج از وظیفه آقای پائز
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند