Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@02:47:51 GMT

میقاتی: به زودی دولت خواهیم داشت

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۸۵۱۶

«نجیب میقاتی» مأمور به تشکیل کابینه لبنان، پس از دیدار با رئیس جمهور گفت: دولت به زودی تشکیل خواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مامور به تشکیل کابینه لبنان اظهار کرد: میشل عون را در جریان جزئیات رایزنی‌های پارلمانی غیرالزام‌آور خود با فراکسیون‌های پارلمانی و اعضای مستقل پارلمان قرار دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نجیب میقاتی، بعد از دیدار با میشل عون، رئیس‌جمهوری لبنان در کاخ بعبدا گفت: ما درباره جزئیات این دیدار‌ها صحبت کردیم و دیدگاه‌های ما بسیار به هم نزدیک هستند. در روز‌های آینده نشست‌های پی در پی خواهیم داشت و برای تبادل نظر با جناب رئیس‌جمهوری مدام به کاخ بعبدا در رفت‌وآمد خواهم بود.

او بر اهمیت تشکیل دولت در اسرع وقت تاکید کرد و گفت: به اذن خدا به زودی دولت خواهیم داشت.

مامور به تشکیل کابینه لبنان همچنین بعد از پایان رایزنی‌های پارلمانی الزام آور اشاره کرد: به نظرات نمایندگان و دیدگاه‌های آینده‌نگرانه‌شان گوش دادم همه فراکسیون‌ها و نمایندگان بر سر تسریع در تشکیل دولت جدید اجماع نظر دارند. امیدوارم نقش غایب دولت بازگردد. وجود کشور و دولت باعث اطمینان خاطر شهروندان است تا احساس کنند مسؤولی هست که ناظر بر وضعیت آن‌ها به خصوص در این شرایط سختی است که حقوق اولیه‌شان جزو خواسته‌های بحق شهروندان است، اولویت آن‌ها داشتن برق، سوخت، دارو، تکه نان و زندگی عزتمندانه است. این چیزی است که اگر به اذن خدا دولت را تشکیل دهیم برای آن تلاش خواهیم کرد.   جنبش حزب الله و أمل لبنان در بیانیه‌ای اعلام کردند: تسریع در تشکیل کابینه برای رسیدگی فوری به مشکلات معیشتی ضروری است.   نجیب میقاتی دو روز پیش، با جلب آرای نمایندگان مجلس، مأمور به تشکیل کابینه شد. میقاتی بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ نیز نخست وزیر لبنان بود. برچسب ها: لبنان ، مامور تشکیل کابینه ، نجیب میقاتی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: لبنان مامور تشکیل کابینه نجیب میقاتی تشکیل کابینه نجیب میقاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۸۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی تولید می‌شود

فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه «جام جم» تولید مرکز سیمرغ که نگاهی نقادانه به رویکرد‌های کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد،  با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آن‌ها مواجه بوده، نقد و بررسی می‌کرد.

گفتنی است فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابند
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • بستگان اسرای اسرائیلی:کابینه فرصت امضای توافق را از دست ندهد
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی تولید می‌شود
  • فصل جدید برنامه «جام‌جم» به زودی تولید می‌شود
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • شاهد تحول فن‌آورانه در حوزه حکمرانی فرهنگی خواهیم بود
  • به زودی زیرساخت‌ دارورسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود