Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آریارن تیتموس شناگر استرالیایی مدال طلای رقابت های ۲۰۰ متر آزاد زنان المپیک توکیو را کسب کرد. تیتموس با زمان ۱:۵۳.۵۰ رکورد جدیدی در المپیک ثبت کرد.

سیوبهان هائوگی از هنگ کنگ دوم شد و مدال نقره گرفت و پنی اولکسیاک کانادایی برنز را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید

شناگر روسی به طلای المپیک رسید

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک ۲۰۲۰ المپیک ۲۰۲۰ توکیو المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۸۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا

نازنین فاطمه عیدیان در مرحله نهایی ماده ۴۰۰ متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا با تاریخ‌سازی به مدال طلا رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نازنین فاطمه عیدیان موفق شد در مرحله نهایی ماده 400 متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا در شهر دبی امارات، ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا  را کسب کند.

او موفق شد با ثبت حد نصاب 58.86ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشورهای آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب  59.48ثانیه در اختیار خودش بود را بهبود بخشید.

وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده که با حد نصاب59.16(1402/6/10-تهران) در اختیار شهلا محمودی بود را ارتقا داد.

عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب کند، اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دوهای با مانع  به دست آورد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • سریع‌ترین شناگر ایران در آلمان رکوردشکنی کرد
  • سریع ترین شناگر ایران رکورد ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • سریعترین شناگر ایران رکورد ماده ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • این دختر باز هم طلای جهانی گرفت
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود