Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@13:04:27 GMT

۳ طرح شهرداری لاهیجان افتتاح و ۲ پروژه کلنگ زنی شد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۸۷۴۵

۳ طرح شهرداری لاهیجان افتتاح و ۲ پروژه کلنگ زنی شد

همزمان با روزهای پایانی شورای اسلامی شهر دوره پنجم، سه طرح عمرانی و عام المنفعه شهرداری لاهیجان افتتاح و دو پروژه کلنگ زنی شد.

«یوسف قیامتیون» شهردار لاهیجان در حاشیه آئین افتتاح این پروژه‌ها در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: باز طراحی پارک جانبازان با مساحت هشت هزار متر مربع و امکاناتی همچون فضای سبز، فضاهای فرهنگی، ورزشی، کودک و تجاری برای همه سنین اجرا و افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خانه کشتی، با تهیه تشک جدید توسط هیئت کشتی از وزارت ورزش و جوانان، برای ورزشکاران این رشته، تجهیز و امروز به بهره برداری رسید، افزود: فاز نخست آبشار لاهیجان در گذشته در بالای شیطان کوه احداث شده بود که در راستای توسعه بیشتر آبشار در دوره پنجم شورا فاز دوم آن احداث و افتتاح شد.

شهردار لاهیجان ادامه داد: احداث نخستین گرمخانه شهرداری از نیازهای اساسی شهر است، زمین محل اجرای پروژه توسط شهرداری در اختیار خانواده «مرحوم حمید میرصفای مقدم» قرار گرفته و گرمخانه با همت این خانواده خیر با پیش بینی اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در مدت زمان ۱۸ ماه احداث خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرای فاز سوم بلوار دکتر حکیم زاده به سمت بلوار دیلمان، به طول ۷۰۰ متر و عرض ۳۵ متر امروز کلنگ زنی شد.

قیامتیون اضافه کرد: زمین‌های مسیر احداث این بلوار با پرداخت غرامت به شهروندان آزادسازی و بازگشایی شده است.

وی یادآور شد: برای بازطراحی پارک جانبازان، تجهیز خانه کشتی، فاز دوم احداث و توسعه آبشار و آزادسازی مسیر فاز سه بلوار دکتر حکیم زاده به سمت بلوار دیلمان در مجموع مبلغ ۲۳۰ میلیارد ریال هزینه صرف شده است.

به گزارش ایمنا، لاهیجان حدود یکصد هزار نفر جمعیت دارد و در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 510276

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری لاهیجان پروژه هاي عمراني دوره پنجم شورای اسلامی شهر گيلان شهرهاي ايران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۸۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت