Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@00:32:07 GMT

باخت میلیمتری شاگردان فخری برابر ایتالیا

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۸۸۳۶

باخت میلیمتری شاگردان فخری برابر ایتالیا

به گزارش ایرنا، تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران در نخستین دیدار خود در بازی‌های المپیک توکیو به مصاف تیم ملی ایتالیا رفت. مجتبی عابدینی، علی پاکدامن و محمد رهبری نفرات  منتخب پیمان فخری در این دیدار بودند . لوکا کوراتلی، لوییجی سامله و انریکه نیز برای تیم ملی ایتالیا به میدان رفتند. 

تیم ایتالیا در جایگاه سوم برترین تیم های سابر جهان قرار دارد و ایران در جایگاه ششم این جدول ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ایتالیا به صورت مستقیم جواز حضور در المپیک توکیو را کسب کرد و ایران نیز به عنوان برترین تیم قاره کهن جواز حضور در این دوره از بازی‌ها را به دست آورد.

تیم ایران در این بازی عملکرد فوق العاده‌ای را از خود به جای گذاشت اما در نهایت با امتیاز ۴۴ بر ۴۵ نتیجه را به ایتالیا مدعی واگذار کرد. عملکرد درخشان پاکدامن در این دیدار یکی از نقاط قوت تیم بود. در راند آخر بازی و در حالی که تیم ۳۳ بر ۴۰ از ایتالیا عقب بود وی باز را در امتیاز ۴۴ به تساوی کشاند اما در نهایت در نهایت ایران مغلوب شد.

بازی چشمگیری محمد رهبری و علی پاکدامن در برابر لوییجی سامله دارنده مدال نقره اسلحه سابر المپیک توکیو از مهمترین اتفاقات این بازی بود.

مصدومیت سامله از ایتالیا و توقف بازی یکی از اتفاقات این دیدار بود. این مصدومیت به خاطر برخورد شمشیر محمد رهبری به سابریست ایتالیایی بود.

در مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها، کره‌جنوبی با نتیجه ۴۵ بر ۳۹ مصر نماینده آفریقا را شکست داد و لهستان با نتیجه ۴۵ بر ۳۶ بر آمریکا غلبه کرد و  روسیه با نتیجه ۲۸ بر ۴۵ برابر آلمان شکست را پذیرا شد. به این ترتیب در مرحله نیمه نهایی لهستان با ایتالیا و کره‌جنوبی باید برابر تیم آلمان قرار گیرد.

سیدرضا صالح‌امیری رییس کمیته ملی المپیک و بهداد سلیمی دارنده مدال طلا المپیک ۲۰۱۲ لندن در رشته وزنه‌برداری برای تماشا و تشویق ملی پوشان کشورمان در سالن محل برگزاری حضور یافتند.

این بازی نخستین مصاف المپیکی تاریخ سابر ایران بود. نفرات تیم سابر ایران در بخش انفرادی موفقیت چشمگیری کسب نکردند و بهترین  عملکرد مربوط به علی پاکدامن بود که توانست تا مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کند. مجتبی عابدینی و محمد رهبری در مرحله یک‌هشتم نهایی حذف شدند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی ایتالیا محمد رهبری پیمان فخری مجتبی عابدینی پیمان فخری تیم ملی ایتالیا شمشیر بازی مجتبی عابدینی محمد رهبری محمد رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۸۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟

حسن یزدانی با تصمیم فدراسیون کشتی، بدون انجام دیدار انتخابی به المپیک پاریس می‌رود.

طرفداری | دیوید تیلور با انجام مسابقات انتخابی از رسیدن به المپیک بازماند اما حسن یزدانی بدون انجام مسابقه قرار است نماینده ایران باشد.

دیوید تیلور در مسابقات انتخابی المپیک، برابر آرون بروکس پدیده کشتی آمریکا شکست خورد تا به پاریس نرسد. اتفاقی که کشتی جهان را در شوک فرو برد و البته بروکس هم با شایستگی سهمیه المپیک را کسب کرد.

کامران قاسم‌پور برای المپیک خودش را به وزن ۸۶ کیلوگرم رساند تا بین او و یزدانی یک نفر به پاریس برود اما فدراسیون کشتی اعلام کرد حسن یزدانی مستقیم به المپیک می‌رود و دیگر بعید است این تصمیم عوض شود.

ظاهرا فدراسیون کشتی با این تصمیم خواسته به حسن یزدانی و عناوین او احترام بگذارد اما سوال این است که چرا فدراسیون کشتی آمریکا چنین دیدی در مورد تیلور نداشت و چرخه انتخابی را به درست‌ترین شکل ممکن انجام داد؟

به هر روی باید دید حسن یزدانی این‌بار برابر بروکس چه نتیجه‌ای کسب می‌کند و می‌تواند قهرمان المپیک پاریس شود یا خیر.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • رویارویی میلیمتری جنگنده روس و پهپاد اوکراینی
  • امیر فخری: کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست