Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@15:04:13 GMT

یک رئالی رسما به منچستریونایتد پیوست

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۸۹۵۲

یک رئالی رسما به منچستریونایتد پیوست

مدافع فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید از این تیم جدا می‌شود و از فصل آینده برای منچستریونایتد توپ خواهد زد.

به گزارش مشرق، باشگاه منچستریونایتد با انتشار بیانیه‌ای از رسیدن به توافق نهایی با باشگاه رئال مادرید برای خرید رافائل واران خبر داد.

از مدت‌ها پیش بحث احتمال جدایی مدافع میانی فرانسوی کهکشانی‌ها از این تیم و علاقه‌مندی شیاطین سرخ به جذب او وجود داشت و اکنون این اتفاق به حقیقت پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش باشگاه منچستریونایتد، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر جزیره بابت خرید واران مبلغ 41 میلیون پوند به رئال مادرید خواهد پرداخت، البته این به شرط پذیرفته شدن مدافع تیم ملی فرانسه در تست‌های پزشکی قبل از امضای قرارداد است.

در همین حال سایت گل جزئیات بیشتری از این توافق منتشر کرده از جمله اینکه رقم پایه قرارداد 34 میلیون پوند است که امکان اضافه شدن هفت میلیون پوند دیگر به این رقم به‌عنوان پاداش‌های مرتبط با عملکرد بازیکن وجود دارد. مدت قرارداد هم چهار ساله با امکان تمدید آن از سوی باشگاه برای سال پنجم است.

واران با صدور روادید برای اعضای خانواده‌اش و سپری کردن مدت قرنطینه در بدو ورود به انگلیس می‌تواند در تست پزشکی باشگاه منچستریونایتد شرکت کند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو رئال مادرید منچستریونایتد رافائل واران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد

چری Tiggo ۹ به عنوان محصول سنگین وزن و جدید چری در سال ۲۰۲۴، برای اولین مرتبه در نمایشگاه خودرو پکن به نمایش درآمد.

به گزارش تسنیم، این خودرو یک شاسی بلند تجملاتی به‌حساب می‌آید و به‌عنوان عضو رده‌بالای خانواده تیگو، از نظر اندازه بزرگ، از نظر عملکرد قوی و از منظر ظاهری لوکس است و جلوپنجره الماسی و رینگ‌های بزرگ دارد.

چراغ‌های عقب Tiggo۹ از نوع متصل هستند. فضای داخلی خودرو با مقدار زیادی چرم و مواد بافت چوبی پیچیده شده که با صفحه نمایش مرکزی بزرگ هماهنگ شده‌اند.

این خودرو مجهز به نسل جدید پیشرانه سوپر هیبریدی Q-POWER چری است که در کنار قدرت زیاد، از مصرف سوخت پایین و شارژ سریع برخوردار است.

مصرف سوخت تیگو ۹ تنها ۵.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و برد جامع آن به بیش از ۱۴۰۰ کیلومتر می‌رسد

باتری این خودرو نیز می‌تواند در ۲۰ دقیقه از ۳۰ تا ۸۰ درصد شارژ شود و این اولین بار است که حداکثر توان ۶.۶ کیلووات تخلیه خارجی را در خود جای داده که استفاده از خودرو در فضای باز را بسیار راحت می‌کند.

تیگو ۹ مجهز به رانندگی خودکار سطح L۲.۵، با ۱۹ عملکرد ADAS مانند APA، LKA و DOW است و استاندارد‌های ایمنی پنج ستاره جهانی مانند C-NCAP، ANCAP و EUCAP را پاس می‌کند و موفق به کسب استاندارد ایمنی پنج ستاره شده است، زیرا بیش از ۸۵ درصد آن را به کمک فولاد با مقاومت بالا ساخته‌اند.

دیگر خبرها

  • شروع مذاکرات آرسنال با گابریل ماگالاش برای تمدید قرارداد
  • تن هاخ: رشفورد نیاز به حمایت دارد؛ تمدید قرارداد واران پیشرفتی نداشته است
  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • تیگو ۹ مدل ۲۰۲۴ رسما رونمایی شد
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • عکس| یک‌پرسپولیسی به تراکتور پیوست!
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست