Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-03@04:00:55 GMT

با چَک کانادا بیدار شدیم

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۹۰۵۱

تیم ملی والیبال ایران امروز سومین دیدار خود در المپیک را مقابل کانادا برگزار کرد که طی آن متحمل شکست ٣ به صفر شد.

میلاد عبادی پور، دریافت کننده تیم ملی والیبال در پایان این دیدار با بیان اینکه المپیک است و فشار بازی ها زیاد است، گفت: زمانی برای ریکاوری نداشتیم، البته همه اینها بهانه است و روز افتضاح ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر ۱۰ درصد بهتر بازی می‌کردیم سه بر هیچ می‌بردیم.

وی تصریح کرد: بعد از دیدار با لهستان ‌و ونزوئلا خود را بالا دیدیم، بالا بودیم و ممنون هستیم از کانادایی‌ها که با سیلی که امروز به ما زدند، ما را بیدار کردند.

این ملی پوش والیبال با بیان اینکه این بازی برای کانادایی‌ها حکم مرگ و زندگی داشت، تاکید کرد: اگر آنها شکست می‌خوردند، حذف می‌شدند برای همین با تمام توان آمدند.

عبادی پور گفت: امروز روز بد ما بود ولی با سیلی که از کانادایی‌ها خوردیم امیدوارم در بازی‌های بعدی بهتر عمل کنیم. البته همه بازی ها سخت است. ایتالیا همه این تیم‌ها را برده و نایب قهرمان المپیک است و امیدواریم که نتیجه مناسبی بگیریم.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد

عراق به مقام سوم زیر ۲۳سال آسیا رسید و به المپیک پاریس صعود کرد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم فوتبال امید عراق که منتظر محمد بازیکن مس رفسنجان را به عنوان کاپیتان در اختیار داشت، با سوم شدن در جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا، برای ششمین‌بار به المپیک صعود کرد.

تیم ملی امید عراق ، امشب اندونزی را در بازی رده‌بندی شکست داد و جواز حضور در المپیک پاریس ۲۰۲۴ را کسب کرد.

گفتنی است تیم امید ایران در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا حذف شد و موفق به راهیابی به مرحله اصلی این رقابت‌ها نشده بود تا بتواند برای کسب سهمیه المپیک تلاش کند.

 ژاپن، ازبکستان و عراق تیم‌های آسیایی هستند که در المپیک حضور خواهند داشت. بازی فینال را ژاپن و ازبکستان فردا برگزار خواهند کرد. این تورنمنت در قطر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • آشپز‌های فرانسوی در خدمت ورزشکاران المپیک!
  • نام گودرزی‌ در کنار یاسین سلمانی قرار گرفت
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • (عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • عکس/ رونمایی از شکلات بازی‌های المپیک پاریس
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند