Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش تیم شمشیربازی ایران پس از شکست برابر ایتالیا گفت شرمنده مردم و پیمان فخری شدم اما ای کاش مردم می توانستند شمشیربازی را تحلیل کنند. 

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری حساس و سرنوشت ساز از رقابت های المپیک 2020 و از مرحله یک چهارم نهایی شمشیربازی تیمی در بخش اسلحه سابر، تیم ایران در دیداری بسیار زیبا و دیدنی، در عین شایستگی از صعود به نیمه نهایی بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مسابقه و در حالیکه اختلاف میان دو تیم به 7 امتیاز رسیده بود، پاکدامن با جبران این اختلاف، نتیجه را در عدد 44 مساوی کرد ولی شمشیرباز ایتالیایی در زدن ضربه آخر موفق عمل کرد تا آنها راهی دیدار نیمه نهایی شوند.


پاکدامن که در این جدال فوق العاده کار کرد، در پایان این بازی گفت: تجربه تلخ از المپیک قبل داشتم و می‌دانستم داوران می‌چرخند. کاش شمشیربازی مانند رشته های دیگر بود و مردم می‌توانستند تحلیل کنند.


وی ادامه داد: نمی‌خواهم  باخت را به گردن داور بیندازم اما امتیازهای ۵۰- ۵۰ را به حریف داد. مطمئنم اگر آن امتیازها را به ما می‌دادند، پیروز می‌شدیم اما فاصله را بیشتر کرد. بازی دوم هم دو ضربه را به حریف داد. با این نتیجه، شرمنده مردم و پیمان فخری شدم.

شمشیربازی علی پاکدامن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شمشیربازی علی پاکدامن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۹۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد

ایسنا/اصفهان بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن پس از دیدار دوم نیمه‌نهایی گفت: هر بازی حکم فینال را دارد و ما ۵ فینال داریم. فعلا با حساب ۱ بر ۱ مساوی و تنها تمرکزمان به بازی بعدی در تهران است.

آرن داوودی پس از پیروزی سخت برابر طبیعت در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی، اظهار کرد: در مرحله نیمه نهایی همه بازی‌ها حکم فینال را دارد و مرحله حساس و سختی است. در بازی قبل نتوانستیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و خیلی بد بودیم. طبیعت تیم بسیار خوب با بازیکن خارجی بینظیر است که پیروزی برابر آن‌ها کار سختی است.

وی افزود: در فاصله کمی که داشتیم ریکاوری کردیم و اشتباهات بازی اول را تا حدودی برطرف کنیم. 

بازیکن باتجربه گاندوها تاکید کرد: هر بازی حکم فینال را دارد و ما ۵ فینال داریم. فعلا با حساب ۱ بر ۱ مساوی و تنها تمرکزمان به بازی بعدی در تهران است.

داوودی یادآور شد: طبیعت تیم بزرگ و سرسختی است. اگر خوب نبود به این جایگاه نمی‌رسید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • انسان چه زمانی برای اولین بار سرما خورد؟
  • آنچلوتی: کمی استرس دارم!
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند