Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@12:09:36 GMT

شماره جدید نشریه «فکه» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۹۲۲۰

شماره جدید نشریه «فکه» منتشر شد

دویست و نوزدهمین شماره ماهنامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی «فکه» از سوی مؤسسه فرهنگی هنری جنات فکه ویژه مرداد ماه ۱۴۰۰ به چاپ رسید.

به گزارش ایسنا، تازه‌ترین شماره از نشریه «فکه» که  به پرونده ویژه شهید مدافع حرم حبیب رحیمی‌منش می‌پردازد مطالبی چون «دیوارِ کج؛ نگاهی گذرا به تاریخچه گروهک تروریستی منافقین از آغاز تا امروز»، «از اعدام‌های ۱۳۶۷ چه می‌دانیم؟؛ بررسی ابعاد تاریخی ماجرای اعدام‌ منافقین»، « مرور پیام‌های امام خمینی(ره) درباره کشتار زائران بیت‌الله‌الحرام به دست رژیم وابسته آل‌سعود در مرداد ۱۳۶۶»، «یاسمینا؛ داستان کوتاه به بهانه کشف گور دسته‌جمعی در بوسنی و هرزگوین» و «وَ هُوَ مُحْسِن؛ به بهانه شصت و یکمین سال ولادت پاسدار شهید محسن توحیدی‌منفرد» را در بر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر عناوین این ماهنامه می‌توان به «آینده، در برابر منتخب مردم»، «مرزدار تشنۀ سرزمینم»، «علَم‌های مطالبه‌گری»، «روح امید»، «توطئه؛ مقاومت!»، «بغض ایران»، «فصلی برای روشنایی»، «عکس‌ها بی‌صدا روایت می‌کنند»، «حبیب حرم»، «دستی به دست حبیب»، «همیشه جلودار»، «حبیب دل‌ها» و «پدر، قهرمان» اشاره کرد.

ماهنامه «فکه» از سوی مؤسسه فرهنگی هنری جنات فکه به مطالبی مربوط به انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس و زندگینامه و سیره شهدا می پردازد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۹۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر روحانی شهید «حبیب الله رضایی» آسمانی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «صابر سبحانی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رودسر اظهار کرد: حاجیه خانم طیبه نصراله زاده مادر روحانی شهید حبیب رضایی گورجی امروز در سن ۸۴ سالگی، به علت کهولت سن به دیدار حق شتافت.

سبحانی افزود: پیکر این مادر شهید فردا پنجشنبه، ١٣ اردیبهشت ساعت ۹و نیم صبح در رودسر تشییع و در گلزار شهدای این شهر، در جوار مزار فرزند شهیدش به خاک سپرده می‌شود.

گفتنی است، حبیب اله رضایی گورجی سال ۶۵ در منطقه شلمچه، در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید.

کد خبر 6094668

دیگر خبرها

  • مادر روحانی شهید «حبیب الله رضایی» آسمانی شد
  • پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت گرامیداشت روز معلم و استاد
  • آسمانی شدن مادر روحانی شهید حبیب الله رضایی در رودسر
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز معلم و کارگر
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • موافقت مجلس با جدول شماره ۱۲ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور
  • جای خالی آقای حرف حساب
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه «فقه و فقاهت» منتشر شد