Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالمجید دیناروند مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بیان کرد: با اعلام شرکت مادر تخصصی نیروی برق حرارتی، توان تعمیرات نیروگاهی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح در نیروگاه شهید مفتح همدان و نیروگاه گازی دورود با کسب حداکثر امتیاز مورد تأیید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: با پایان یافتن ارزیابی توان تعمیرات نیروگاهی شرکت‌های تابعه وزارت نیرو، شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح توانست صلاحیت تأمین قطعات و توان اجرایی تعمیرات نیروگاهی در دو بخش تعمیرات توربین بخار و محفظه احتراق و کمپرسور‌های نیروگاه‌های گازی را با کسب حداکثر امتیاز کسب نماید.

این مسئول افزود: بر اساس این گزارش ارزیابی تعیین صلاحیت تعمیر توربوکمپرسور و محفظه احتراق از سوی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح با کسب بیش از ۸۰ امتیاز در بین ۱۹ شرکت و در بخش تعمیرات توربین بخار با کسب بیش از ۹۰ امتیاز در بین ۱۷ شرکت مورد تأیید قرار گرفت.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروگاه برق تعمیرات نیروگاهی تعمیرات نیروگاهی شهید مفتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان به حساب تولیدکنندگان برق

مدیرعامل شرکت شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: ۲۲ هزار میلیارد تومان اسناد خزانه به حساب تولیدکنندگان برق پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «مصطفی رجبی مشهدی» در گردهمایی سراسری نیروگاه‌های کشور با حضور «علی اکبر محرابیان» وزیر نیرو، «همایون حائری» معاون وزیر در امور برق و انرژی و مدیران نیروگاه‌ها، هدف اصلی از اصلاح روابط مالی صنعت برق را توقف تولید بدهی نیروگاه‌ها اعلام و خاطرنشان‌کرد: شرکت توانیر همه توان خود را برای تحقق این هدف به کار خواهد بست.

وی افزود: بر همین اساس در ۲ سال اخیر در ۲ نوبت یک‌بار ۲۰ همت و یک نوبت هم ۳۰ همت از مطالبات بخش تولید از طریق اسناد خزانه تسویه شده و به‌تازگی هم ۲۱ هزار میلیارد تومان دیگر به حساب تولیدکنندگان برق حرارتی و مقیاس کوچک واریز شد که سهم عمده آن متعلق به نیروگاه‌های خصوصی بود که در شرکت مدیریت شبکه برق ایران تسویه شد.

مدیرعامل توانیر با اشاره به ابلاغیه وزیر نیرو که باید ۱۰۰ درصد معاملات برق به صورت رقابتی در بورس انجام شود، گفت: تا پیش از این مدیریت منابع وابسته به حساب متمرکزی در توانیر بود که با توجه به اولویت‌ها به تولیدکنندگان برق و بخش‌های انتقال و توزیع تخصیص می‌یافت.

وی ادامه‌داد: با اصلاح روابط مالی صنعت برق در صدد کوچک‌تر کردن حساب مدیریت منابع و در ادامه آن استقرار نظام حکمرانی شرکت‌های توزیع هستیم تا خود شرکت‌ها در قبال وصول مطالبات خود مسؤولیت داشته و متناسب با آن هزینه کنند که تحقق این امر، موجب بهبود کارایی شرکت‌ها، رونق گرفتن بورس و افزایش رقابت و شفافیت میان بازیگران بورس انرژی می‌شود.

رجبی مشهدی، به صفر رساندن مطالبات نیروگاه هادر یک بازه زمانی سه ساله که در قانون مانع زدایی از توسعه صنعت برق هم تصریح شده را هدف وزارت نیرو دانست که شرکت توانیر با همه قوا آن را دنبال می‌کند.

کد خبر 749965

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان به حساب تولیدکنندگان برق
  • افزایش جذابیت صنعت نیروگاهی کشور برای بخش خصوصی/عرضه برق در بورس
  • آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • نیروگاه‌های حرارتی با آمادگی ۱۰۰ درصدی به استقبال تابستان می‌روند
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • آخرین حلقه نیروگاه‌سازی کشور تکمیل شد