Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با وزیر کشور، معاونت عمرانی وزیر و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و نیز معاونت پارلمانی وزیر کشور دیدار کرد که در این دیدار‌ها اعتبار ویژه‌ای برای شهرداری‌های زیر ۵۰ هزار نفر استان اخذ شد.

حسین کلانتری گفت: از آنجایی که از ۱۸ شهر استان ۱۵ شهر جمعیت زیر ۵۰ هزار نفر دارند این اعتبارات ویژه شامل ۸۳ درصد شهرداری‌های استان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: شهرداری‌ها به دلایل وضعیت خاص کشور، تحریم‌ها و نیز بیماری کرونا نتوانستند به درآمد‌های پیش بینی شده خود دست پیدا کنند و در پرداخت حقوق و مزایای پرسنل خود دچار مشکل شده اند.

او بیان کرد: این اعتبار ویژه که برای برخی شهرداری‌های کوچک نیز مبالغی معادل ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان که حدود ۷ درصد بودجه سالیانه آن‌ها است تا پایان هفته آتی به حساب شهرداری‌ها واریز می‌شود.

حسین کلانتری گفت: امیدواریم با واریز این مبلغ و نیز سهم شهرداری‌ها از محل ارزش افزوده که حداکثر تا چند روز آینده به حساب شهرداری‌ها واریز می‌شود بخش قابل توجهی از معوقات حقوق کارکنان شهرداری‌های استان پرداخت شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در یک سال گذشته تمام ظرفیت‌های قانونی افزایش سهم استان از اعتبارات استان از جمله اعتبارات ارزش افزوده فعال شده و سهم استان از این محل رشد خوبی داشته است.

او بیان کرد: در این زمینه پرداخت‌های بسیار خوبی به شهرداری‌های استان در یک سال اخیر انجام شده و از این محل در چند روز آتی به شهرداری مرکز استان و دو شهر بزرگ دیگر که به واسطه جمعیت بالای ۵۰ هزار نفری قانونا نمی‌توان از محل ماده ۵۸ کمک نقدی کرد، مساعدت مالی می‌شود.

 

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری کهگیلویه و بویراحمد شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۹۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم

دریافت 75 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دوشنبه شب در آیین اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: در تقسمات سدها بهره کهگیلویه و بویراحمد اندک است و باید سهم مردم ما ملاحظه شود.

کد خبر 6092610

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • تامین اعتبار ویژه برای تکمیل پتروشیمی دهدشت
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور