Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@14:32:06 GMT

صعود والیبال ایران از مرحله گروهی به خطر افتاد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۹۳۸۰

صعود والیبال ایران از مرحله گروهی به خطر افتاد

شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل کانادا باعث شد صعود این تیم از مرحله گروهی المپیک توکیو به خطر بیفتد.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران که در ۲ بازی ابتدایی خود در المپیک توکیو مقابل لهستان و ونزوئلا پیروز شده بود، صبح امروز در بازی سوم با نتیجه سه بر صفر از کانادا باخت.

اگرچه تا لحظه تنظیم این خبر، ایران با ۲ برد و ۵ امتیاز در رده دوم جدول گروه A المپیک قرار دارد ولی شکست مقابل کانادا، احتمال صعود ایران به مرحله بعد را با خطر مواجه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاناد در ۲ بازی قبلی خود مقابل ایتالیا با نتیجه سه بر ۲ و مقابل ژاپن با نتیجه سه بر یک باخته بود. حالا این تیم یک برد و ۴ امتیاز دارد. با توجه به اینکه پیروزی و کسب سه امتیاز کانادا مقابل ونزوئلا احتمال بسیار زیادی دارد، این تیم حتی در صورت باخت مقابل لهستان هم دست کم ۲ برد و ۷ امتیاز خواهد داشت.

با این شرایط و با توجه به اینکه ژاپن هم تاکنون ۲ برد و ۶ امتیاز کسب کرده است، ایران برای قطعی کردن صعود خود باید در یکی از ۲ بازی بعدی خود مقابل ایتالیا و ژاپن به پیروزی برسد. البته در صورتی که ایران در هر ۲ بازی پیش رو با نتیجه سه بر ۲ شکست بخورد هم همچنان شانسی برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی خواهد داشت ولی این اتفاق به میانگین ست و پوئن تیم‌ها بستگی دارد.

امروز در ادامه مسابقات لهستان با ونزوئلا و ژاپن با ایتالیا روبرو می‌شوند.

مسابقات والیبال المپیک توکیو در دو گروه ۶ تیمی برگزار می‌شود. در پایان مرحله مقدماتی، چهار تیم برتر هر گروه به مرحله حذفی صعود می‌کنند و به صورت ضربدری به مصاف هم می‌روند.

ایران به همراه لهستان، ژاپن، کانادا، ونزوئلا و ایتالیا در گروه یک به میدان می‌روند و برزیل، آمریکا، روسیه، ‌ فرانسه، تونس و آرژانتین در دوم گروه قرار دارند.

نتایج و برنامه مسابقات تیم ملی والیبال ایران در مرحله گروهی المپیک توکیو به وقت تهران

ایران ۳ - لهستان ۲ (۱۸-۲۵/ ۲۵-۲۲/ ۲۵-۲۲/ ۲۲-۲۵/ ۲۳-۲۱)

ایران ۳ - ونزوئلا صفر (۲۵-۱۷/ ۲۵-۲۰/ ۲۵-۱۸)

ایران صفر - کانادا ۳ (۱۶-۲۵/ ۲۰-۲۵/ ۲۲-۲۵)

جمعه ۸ مرداد، ساعت ۱۵:۱۰ ایران - ایتالیا

یکشنبه ۱۰ مرداد، ساعت ۱۵:۱۰ ایران - ژاپن

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو والیبال المپیک توکیو تیم ملی والیبال المپیک المپیک 2020 ژاپن نتیجه سه والیبال ایران المپیک توکیو ۲ بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۹۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان

در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان دو تیم فوتبال الاتحاد و الهلال از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه سه‌شنبه شب به مصاف یکدیگر رفتند.

الهلالی‌ها با حذف الحازم و التعاون به این مرحله رسیدند و التحاد نیز با کنار زدن الفحیا و الفیصلی جواز حضور در این مرحله را کسب کرد.

الهلال که از همان دقایق ابتدایی بازی را هجومی آغاز کرد در نهایت دقیقه ٢۵ بازی توسط میشل موفق شد گل نخست بازی را وارد دروازه حریف سنتی خود کند. در نهایت نیمه نخست این بازی با برتری شاگردان ژرژ ژسوس پایان یافت.

سرانجام بعد از حملات فراوان الاتحاد برای جبران گل خورده عیدالرزاق حمدالله موفق شد گل تساوی را در دقیقه ۶٧ وارد دروازه الهلال کند.

١۴ دقیقه بعد از این گل سعود عبدالحمید روی پاس مالکوم موفق شد گل دوم الهلال را وارد دروازه التحاد کند.

اگر چه با اخراج ساویچ الهلال ده نفره ادامه بازی را دنبال کرد اما در پایان این شاگردان ژسوس بودند که با برتری ٢ بر یک راهی فینال شدند و در این دیدار باید به مصاف برنده دیدار الخلیج و النصر بروند.

دیگر خبرها

  • هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد