Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:08:24 GMT

تیراندازی در کالیفرنیا با ۲ کشته و زخمی

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۹۴۱۱

تیراندازی در کالیفرنیا با ۲ کشته و زخمی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ایالت «کالیفرنیا» آمریکا شاهد حادثه تیراندازی بود که در یک سالن سینما رخ داد و در نتیجه آن یک دختر نوجوان ۱۸ ساله جان خود را از دست داد حال آنکه یک دختر ۱۹ ساله هم بر اثر شدت جراحات به بیمارستان منتقل شد و حال وی وخیم گزارش می شود.

مظنون هم از صحنه جرم گریخته و پلیس موفق به کشف هیچ سلاحی در محل حادثه نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس می گوید هنوز نمی داند چه اتفاقی روی داده و قرار است وجب به وجب سالن سینما را در جستجوی سرنخ بگردد.

حادثه در سینمایی در حومه جنوب شرق لوس آنجلس روی داده است حال آنکه ایالت کالیفرنیا دیروز هم صحنه تیراندازی و گروگان گیری بود که پنج کشته بر جای گذاشت.

این حادثه در منطقه «واسکو» در شهر «سن ژواکین ولی» روی داد و بر اثر آن معاون کلانتر و ۴ نفر دیگر کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در حالی که روزانه خبرهای متعددی در خصوص تیراندازی در آمریکا و آمار بالای جان باختگان در این حوادث منتشر می‌شود، لابی قدرتمند سلاح اجازه نمی‌دهد که قانونی در خصوص اعمال محدودیت بر حمل سلاح در این کشور تصویب شود.

در دسترس بودن سلاح گرم در آمریکا و فروش انواع مختلف آن در فروشگاه‌ها سبب شده تا اغلب مردم اسلحه شخصی در اختیار داشته باشند و به همین علت آمار قتل و کشتار در این کشور با استفاده از سلاح گرم بسیار بالا است.

کد خبر 5267417 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده امریکا کالیفرنیا تیراندازی ایالات متحده امریکا عراق افغانستان رژیم صهیونیستی تونس فلسطین روسیه لبنان سوریه فرانسه ترکیه طالبان جو بایدن ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۹۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت

یک طوفان سهمگین در ایالت اوکلاهما آمریکا که ویرانی‌های فاجعه باری به بار آورده، سه کشته بر جای گذاشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، طوفان سهمگین در شهر سالفر ایالت اوکلاهما آمریکا علاوه بر وارد آوردن خسارات بسیار زیاد، دست کم سه کشته (از جمله یک نوزاد) و 30 مجروح بر جای گذاشت.

 

.

 

مسئولین محلی هنوز در حال ارزیابی میزان خسارات وارده ناشی از این طوفان هستند.

به گزارش رسانه‌های آمریکایی، خسارات قابل توجهی در شهرهای «سالفر» و «هولدن ویل» مشاهده شده است. در سالفور، ساختمان‌ها با خاک یکسان شده یا به طور قابل توجهی آسیب دیده‌اند.

قطع برق در 9 ایالت آمریکا در پی طوفان زمستانی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • هلاکت ۴ نظامی به دست مبارزان مقاومت در المغراقه غزه
  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • طوفان و تگرگ شدید در جنوب چین؛ ۵ کشته و ۳۳ زخمی (فیلم)
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند